طرح های مصباح و نور الهدی در مسیر قرآن و اهل بیت(ع) است

مدیر تبلیغات مازندران به ناسالم بودن فضای جامعه اشاره کرد و فعالیت مربیان دینی و قرآنی را اثرگذار در تربیت نیرو که هزینه و زمان زیادی می‌برد، بیان کرد: طرح دائمی مصباح الهدی و نورالهدی از طرح‌های موفق است که در مسیر قرآن و اهلیت قرار دارد و باید قدردان این کار بود.
کد خبر: ۸۹۲۱۰۹۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریاندر همایش تجلیل از عوامل اجرایی و مربیان طرح‌های قرآنی مصباح الهدی و نورالهدی و تسلیت ماه محرم، اظهار کرد: نشستن در مجالس فعالیت‌های قرآنی و عزاداری امام حسین(ع) عبادت است.

وی با بیان اینکه نگاه به مرقد و قبر امام حسین(ع) ثواب قرائت قرآن و زیارت تربت قبر امام حسین(ع) شفا است، افزود: فعالان قرآنی باید نگاه ویژه به محرم داشته باشند و مربیان و فعالان قرآنی درباره معارف حسینی و اهداف قیام امام حسین(ع) در کلاس‌های قرآنی تلاش کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه فعالیت مربیان قرآنی، فعالیت تربیتی است و کار بزرگی برای جامعه پایه‌ریزی می‌کند، خاطرنشان کرد: جلسات قرآنی باعث برکت و تاثیر‌گذاری در جامعه می‌شود.

این مسؤول به ناسالم بودن فضای جامعه اشاره کرد و فعالیت مربیان دینی و قرآنی را اثرگذار در تربیت نیرو که هزینه و زمان زیادی می‌برد، بیان کرد: طرح دائمی مصباح الهدی و نورالهدی از طرح‌های موفق است که در مسیر قرآن و اهلیت قرار دارد و باید قدردان این کار بود.

شکریان گفت: مسیر اهل بیت مسیر مقدسی است که حرکت سالم در مسیر نیاز به توفیق الهی دارد و یکی از یاران امام حسین(ع) فرمود که 25 سال با وضوی نماز عشا تا صبح عبادت کردم تا در همراهی با شما را کم می‌آورم و وقتی شیطان نیت‌ها را تخریب کند می‌تواند تاثیرگذار باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها