مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران در گفتگو با«بسیج» خبرداد

راه اندازی درمانگاه تک تخصصی چشم پزشکی به مناسبت هفته دفاع مقدس

طباطبایی گفت: از جمله برنامه ها در هفته دفاع مقدس، راه اندازی درمانگاه تک تخصصی چشم پزشکی با محوریت بیمارستان فارابی در منطقه 21 تهران  در مورخ 29 و 30 شهریور ماه است.
کد خبر: ۸۹۲۱۰۸۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

سید نظام الدین طباطبایی مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رابطه با برنامه های سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در این هفته اظهار داشت: سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در هفته دفاع مقدس با مشارکت همه مراکز بسیج جامعه پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی و کانون های بسیج جامعه پزشکی مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستانی برنامه های متنوعی را اجرا خواهد کرد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ با اشاره به این برنامه ها افزود: از جمله این برنامه ها در هفته دفاع مقدس، راه اندازی درمانگاه تک تخصصی چشم پزشکی با محوریت بیمارستان فارابی در منطقه 21 تهران  در مورخ 29 و 30 شهریور ماه است.

طباطبایی خاطر نشان کرد: در این برنامه، خدمات چشم پزشکی رایگان را که شامل فوق تخصص چشم قرنیه و شبکیه می باشد به مردم ارائه می کنیم. به همین منظور کاروان 50 نفره ای به این منطقه اعزام خواهیم کرد  و خدمات تخصصی را به مردم مشخص شده که افراد بی بضاعت و نیازمند هستند و از جانب شهرداری، کیته امداد و آموزش و پرورش معرفی می شوند ارائه می شود.

 وی در پایان یادآور شد: اگر بیماران به خدمات تخصصی و فوق تخصصی نیاز داشته باشند و امکان درمان آن در این درمانگاه نباشد آنها را  به بیمارستان فارابی اراجاع خواهیم داد که در هفته های آتی خدمات تخصصی مانند عمل جراحی و غیره برای این افراد انجام شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار