دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان خبر داد

فعالیت بیش از 4هزار طلایه دار امر به معروف ونهی از منکر در سیستان وبلوچستان

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری تجمع سراسری و مراسم بزرگداشت شهدای امر به معروف و دفاع مقدس با تاکید بر نقش مساجد، اماکن، محلات و تشکل‌های مذهبی از برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر است
کد خبر: ۸۹۲۱۰۸۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، محسن اکبری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان در تشریح برنامه‌های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان فلسفه وجودی قیام عاشورا است.
وی گفت:این دو فریضه امانتی است دست ما که باید این امانت را پاسداری کنیم .
وی با تاکید بر این مطلب که امام حسین(ع) قیام کرد تا فساد را از بین ببرد ودفاع مقدس وهشت سال جنگ برگرفته از نهضت عاشورا و فرهنگ حسینی است .
سرهنگ پاسدار اکبری اظهار داشت: خداوند اولین آمر به معروف وناهی از منکر است که تمام دستورات  وقوانینش بر اساس این دو فریضتین است وانسانها را به راه درست هدایت واز بدی ها باز می دارد.
وی بیان کرد: امسال شعار هفته احیا نهضت حسینی، امر به معروف و نهی از منکر و ارزش‌های انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

وی وحدت کلمه دفاع مقدس امر به معروف و نهی از منکر را شعار اولین روز هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: برگزاری تجمع سراسری و بزرگداشت شهدای امر به معروف و دفاع مقدس با تاکید بر نقش مساجد، اماکن، محلات و تشکل‌های مذهبی از برنامه‌های این روز است.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان افزود: فرهنگ ایرانی- اسلامی دانش اموزان امر به معروف و نهی از منکر را شعار دومین روز این هفته عنوان کرد و گفت: نواختن زنگ امر به معروف و نهی از منکر، سخنرانی در مدارس و بزرگداشت شهدای اموزش و پرورش از برنامه‌های این روز است.

اکبری بیان کرد: استقلال فرهنگی، دانشگاهیان، امر به معروف و نهی از منکر شعار سومین روز است که برپایی کرسی‌های ازاد اندیشی، نشست‌های علمی و بزرگداشت شهدای حوزه و دانشگاه اط برنامه‌های این روز است.

وی سلامت محیط اداری، کسب و کار، امر به معروف و نهی از منکر را عنوان برنامه‌های چهارمین روز عنوان کرد و گفت:برگزاری جلسات هم اندیشی و تبلیغی و تقویت سازماندهی یاوران معروف و بزرگداشا شهدای ادارات از برنامه‌های این روز است.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان افزود: تحکیم و تعالی نهاد خانواده اسیب‌های اجتماعی امر به معروف و نهی از منکر عنوان برنامه پنجمین روز، حمایت از تولید ملی اقتصاد مقاومتی امر به معروف و نهی از منکر عنوان برنامه ششمین روز و حمایت از امران به معروف و ناهیان از منکر عنوان اخرین روز هفته احیا است که برگزاری گردهمایی طلایه داران اصناف، بزرگداشت شهدای اصناف، گردهمایی طلایه داران و اطلاع رسانی و تبیین قانون و ترویج فرهنگ امر به معروف ک. نهی از منکر و غبار روبی مزار شهدا از برنامه‌های مهم این ایام است.
ارسال نظرات