دفاع مقدس یک گنجینه عظیم و معدن تمام نشدنی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: دفاع مقدس یک گنجینه عظیم و معدن تمام نشدنی است.
کد خبر: ۸۹۲۱۰۷۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان هرمزگان ؛ حاج آقا موسی خالصی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس ظرفیت عظیمی است که از این ظرفیت باید به نحو احسن استفاده شود..

وی افزود: این هفته نماد خدمت صادقانه رزمندگان اسلام به دین و برای دین بود و آنچه از سیر درحرکت رزمندگان و تلاش آنها برای حفظ کیان نظام این انقلاب میتوان پیدا کرد ، جز صداقت و معامله با خدا چیزی نبود. .

مسئول دفترنمایندگی ناحیه مقاومت قشم اظهار کرد: هجوم دشمن به مرزهای جغرافیایی ما در حقیقت برای تغیر مرزهای عقیدتی ما بود که با یک هجوم ناجوانمردانه و در مقطع زمانی صورت پذیرفت که یک انقلاب نوپا شکل گرفته است و هنوز پایه های خود را محکم نکرده است.

حاج آقا خالصی با مهم دانستن این رویداد عظیم در ایران افزود: اما آن چیزی که باعث حفظ انقلاب و نظام و مرزهای این مملکت میشود نمایان کردن چهره عاشورایی رزمندگان اسلام بود چرا که این نظام وانقلاب نبوی الحدوث و حسینی البقاست.

وی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیرو شهادت امام حسین(ع) افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران یک فرق اساسی با سایر کشورها دارد و آن فرهنگ شهادت طلبی و فرهنگ حسینی است و هرکجا فرهنگ حسینی باشد ، عقب نشینی و شکست معنا پیدا نمیکند ولذا قریب 40سال است که فرهنگ و مکتب ما حسینی است و دفاع مقدس ماهم چیزی خارج از فرهنگ حسینی و عاشورایی نبوده است.

حاج آقا خالصی اظهار کرد: اما آنچه امروز مهم است این است که نسل سوم وچهارم انقلاب اسلامی به این فرهنگ برسند که رسیده اند و این جزء افتخارات ماست که همان پیام دفاع مقدس است و مکتب امام حسین(ع) هیچ گاه به حاشیه نخواهد رفت اگر چه سالها دشمن تلاش کند که این حاشیه سازی را ایجاد کند.

ارسال نظرات