خبرهای داغ:
نماینده نیروی انتظامی در نشست تبیین برنامه های هفته دفاع مقدس اذعان کرد:
نماینده نیروی انتظامی در نشست تبیین برنامه های هفته دفاع مقدس اذعان کرد: به همین علت است که دفاع مقدس دارای جایگاه ویژه‌ای است چراکه نه تنها یک وجب از خاک کشور را از دست نداده ایم بلکه در این جنگ سربلند بوده‌ای و مقتدر ظاهر شدیم .
کد خبر: ۸۹۲۱۰۷۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، رضازاده نماینده نیروی انتظامی استان قزوین، در نشست خبری با موضوع تودیع برنامه‌های هفته دفاع مقدس که صبح امروز در سالن جلسات شهید پرویز سپاه صاحب‌الامر(عج) برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و تسلیت آغاز ایام عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین اظهار کرد: طی 250سال گذشته ایران جنگ‌های بسیاری را از سر گذرانده و در تمامی آن ها همواره بخش هایی از خاک کشور از دست رفته است.
وی تصریح کرد: گاها مثل مسئله بحرین حتی بدون جنگ هم ما شاهد از دست رفتن بخش‌هایی از کشورمان بوده‌ایم.
این مسئول تبیین کرد: به همین علت است که دفاع مقدس دارای جایگاه ویژه‌ای است چراکه نه تنها یک وجب از خاک کشور را از دست نداده ایم بلکه در این جنگ سربلند بوده‌ای و مقتدر ظاهر شدیم .
نماینده نیروی انتظامی با اشاره به رژه 31شهریور ماه گفت: در کنار سایر نیروهای حاضر در میدان یگان‌های موتوری نیروی انتظامی نیز هم‌چون ادوار گذشته با حضوری پررنگ در این رژه حضور خواهند داشت.
رضازاده در خصوص برنامه‌های نیروی انتظامی در هفته دفاع مقدس مطرح کرد: دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدا، شرکت کارکنان ناجا در گل‌افشانی‌های مزار شهدا، تزئین و فضاسازی مرتبط با هفته دفاع مقدس در تمامی اماکن نظامی اعم از کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و هم‌چنین حضور در رژه 31 شهریور از اصلی‌ترین برنامه های نیروی انتظامی در هفته دفاع مقدس است.
وی در خصوص روز سرباز خاطرنشان کرد: در روز گرامیداشت مقام سرباز، فرماندهی نیروی انتظامی استان با دعوت از پرسنل وظیفه از آن‌ها تجلیل به عمل می‌آورد.
این مسئول تشریح کرد: امروز نیروی انتظامی آمادگی لازم را برای تامین اقدامات امنیتی و ترافیکی سطح شهر در کلیه ایام هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری امام حسین(ع) دارد.
نماینده نیروی انتظامی در خاتمه متذکر شد: امید است که با اجرای احسنت برنامه‌های هفته دفاع مقدس بتوانیم بخشی از زحماتی را که رزمندگان در دوران دفاع مقدس متحمل شدند را جبران کنیم.
1005/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها