خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کلیبر در جمع اعضای گردان بیت المقدس کلیبر، گفت: شهدا برای عزت و حفظ کیان اسلامی و حراست از ولایت خون دادند در برابر دشمنان سرخم نکنیم و به آن ها اعتماد نداشته باشیم چراکه اعتماد و دلگرمی به تمریکا انقلاب را از صراط مستقیم منحرف می کند.
کد خبر: ۸۹۲۱۰۷۴
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شکوریان: افزود: اگر تاریخ را مطالعه کنیم به غیر قابل اعتماد بودن و خصلت شیطانی آمریکا پی می بریم که هزینه سازش و اعتماد مصدق به آمریکا کودتای 28 مرداد و شکست نهضت ملی نفت شد.

وی اضافه کرد: مسئولان کشورمان هم بدانند همانطور که در دو سال اخیر دیده ایم هیچ نتیجه ای از مذاکره با امریکا عاید ما نخواهد شد و در مسئله برجام کاملا شاهد نقض برجام از طرف دشمن هستیم باید به راه شهدا برگردیم و راه مقاومت و ایثار را پیش گیریم تا امریکا و دشمنان بدانند مردم ایران با ایمان و غیرت خود در مقابل رژیم تا دندان مسلح صدام ایستادند و این بار نیز در مقابل تحریم های ظالمانه خواهند ایستاد.

حجت الاسلام شکوریان اظهارداشت: اگر یاد شهدا فراموش شود، اگر نیروهای انقلاب دچار غفلت شوند، دشمنان نفوذ کرده و طلبکار هم می شوند پس باید مانع نفوذ دشمنان شد و مسئولان هم باید هوشیار باشند بیش از این به شیطان صفتان اعتماد نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها