خبرهای داغ:
جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر قشر کارگری حوزه بسیج الغدیر شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۱۰۷۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر قشر کارگری حوزه الغدیر در محل انجمن صنفی کارگران ساختمانی شاهرود برگزار شد.
در این جلسه که فرماندهان پایگاه‌ها و موثرین قشر کارگری حضور داشتند رضا عامری مسئول حوزه بسیج کارگری شاهرود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ماه محرم با بیان اینکه دهه اول محرم هفته امر به معروف و نهی از منکر است و تاکید فراوان در قرآن و روایات در این فریضه مهم است به آیه ۱۱۰ سوره آل عمران اشاره کرد و افزود: در این آیه تاکید دارد که بهترین مردم نزد خدا کسانی هستند که امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند.
وی افزود: رسول اکرم (ص) بیان می‌کنند که آمران به معروف جانشینان خدا بر روی زمین هستند و در قرآن خداوند نمونه‌های معروفات را برای ما برشمرده که اقامه نماز، رسیدگی به محرومان، دادن زکات، احسان و نیکوکاری از آن جمله هستند.
عامری خاطر نشان کرد: در قرآن نمنه‌های منکرات نیز بر شمرده شده که از نظر اعتقادی خرافات و از نظر اجتماعی مُدپرستی و شرکت در جلسات گناه و معصیت و منکرات اقتصادی از آن جمله است.
فرمانده حوزه بسیج کارگری الغدیر با تاکید بر احیا امر به معروف با بهره گیری از مراسم‌های محرم گفت: استفاده از روش‌های مناسب جهت انجام امر به معروف و نهی از منکر و جلوگیری از نتیجه گیری معکوس باید مورد دقت و توجه همه ما قرار گیرد و در این مسیر باشیم.
حسین امیرحسینی رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر قشر کارگری و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نیز در این جلسه با تاکید در قرآن و روایات بر موضوع امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد: حضور مستمر و همه جانبه در صحنه‌های مختلف با شناخت و بصیرت باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد و بسیجیان به عنوان الگوی جامعه در این زمینه پیشقدم هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها