برگزاری چهارمین جلسه هماهنگی پیرامون همایش توسعه شهرستان شاهرود

جلسه هماهنگی پیرامون همایش توسعه شهرستان شاهرود با حضور معاونین استاندار ،مدیران کل استان و مدیران شهرستانی در محل سالن ولایت فرمانداری شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۱۰۵۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی در نشست توسعه شرق استان که به میزبانی فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: پارسال بیش از ۱۴۰ واحدصنعتی و تولیدی این شهرستان با رفع مشکلات بیمه‌ای و مالیاتی و ارایه تسهیلات رونق تولید به چرخه فعالیت بازگشتند.
وی افزود: با ارائه تسهیلات رونق تولید و رفع مشکلات متعدد واحد‌های صنعتی و تولیدی شاهرود بیش از هفت هزار شغل به وجود آمد.
فرماندار شاهرود با تاکید بر اینکه مشکلات بر سر راه سرمایه گذاری در حوزه‌های اداری این شهرستان برطرف می‌شود، خاطر نشان کرد: به تازگی پاسخ استعلام هفده گانه یکی از سرمایه گذاران در مدت سه روز انجام شده و از این لحاظ نوعی رکورد به شمار می‌رود.
هاشمی بیان کرد: این تعهد وجود دارد که اگر مشکلی در حوزه سرمایه گذاری در دستگاه‌های دولتی شهرستان وجود داشته باشد، آن را برطرف کرد.
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری سمنان نیز در این جلسه بر لزوم برقراری ارتباط میان صنعت و دانشگاه تاکید کرد و افزود: شرق استان قابلیت‌های خوبی در توسعه زمینه‌های کشاورزی، معدنی، گردشگری و زیرساخت دارد.
همتیان عنوان کرد: دستگاه‌ها به طور تخصصی موانع سرمایه گذاری را برطرف کرده و تفاهم نامه‌هایی به امضا برسد که خروجی داشته و تحول در استان ایجاد کند.
معاون توسعه و منابع انسانی استاندار سمنان بابیان اینکه باید از توان محلی برای پیشبرد اهداف به ویژه در بحث سرمایه گذاری استفاده کرد، ابراز کرد: در همایش سرمایه گذاری باید موارد مصوب عملیاتی شود و پروژه‌هایی که امکان اجرایی شدن را دارد، توسط دستگاه‌های اجرایی به صورت تخصصی رصد و موانع سرمایه گذاری برطرف شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار