برگزاری مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج پیشکسوتان در کردستان

مراسم بزرگداشت روز قشر بسیج پیشکسوتان باحضور جمع کثیری از بسیجیان پیشکسوت و نیروهای مسلح در محل سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۱۰۵۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم روز قشر  بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت با حضور جمع کثیری از پیشکسوتان نیروهای مسلح در محل سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی سنندج با حضور  میهمان ویژه این مراسم سردار نوعی اقدم از فرماندهان دفاع مقدس ومدافع حرم در سوریه برگزار شد.

در این مراسم رحیم زاده فرمانده ناحیه مقاومت سنندج با تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس یادآور روزهای شهامت وشهادت گفت :از برکات دفاع مقدس این بود که با مقاومت در جنگ تحمیلی توانستیم پرده از چهره جهان خواران بزرگ برداریم و انقلابمان را به جهانیان نشان دهیم تا آنجا که امروز  در جبهه های نبرد در سوریه و عراق در مقابل دشمنان به پیروزی های عظیم نائل آییم.

وی  در سخنان خود وظيفه اصلي بازنشستگان را حفظ روحيه جهاد و شهادت دانست  و افزود: حضور شما بازنشستگان نشانگر معنويت شما و فاصله نگرفتن از فلسفه جهاد و شهادت است.و مشكلات نبايد ما را از محبت قلبی نسبت به هم دور کند بلکه باید همانند دوران دفاع مقدس درانجام دادن  تمام امور درکنار هم  باشیم.

 

در ادامه این مراسم سردار نوعی اقدم از  پیشکسوتان بسیجی  کردستان با عنوان قهرمانان و دلاورمردان این سرزمین یاد کرد واظهار داشت:اولین و مهم ترین نکته این است که فراموش نکنیم از زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید تمام تحلیل گران جهانی پذیرفتند که قدرت سوم جهانی با تکیه برقدرت  الله و زیر بار پرچم استکبار نرفتن  تشکیل شده است .

 

وی در ادامه به اتاق فکر دشمنان برای نابودی ایران اسلامی اشاره کردو بیان داشت:رهبر فرزانه  ایران مقام معظم رهبری با تدبیر و استراتژی که پیش بینی فرمودند توانستند تمام نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی به اتحاد برادری وبرابری برادران اهل تسنن وتشیع در جبهه های نبرد علیه داعش در سوریه اشاره کرد وافزود:مدافعان حرم  از خاک ایران اسلامی در مرزهای سوریه با قدرت وبدون در نظر گرفتن اعتقاداتی خاص با عشق به ایثار وشهادت در حفظ ارزشهای نظام اسلامی در برابر متجاوزان داعشی  ایستادگی می کنند.

در پایان این مراسم از تنی چند از خانواده های معظم شهدا تقدیر وتجلیل شد.

انتهای پیام/7727

 

 

 

ارسال نظرات