خبرهای داغ:
جانشین سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: هر چه قدر ما در برابر استکبار سر تعظیم فرود بیاوریم حملات خود را علیه ما بیشتر می کنند و آنچه ما را در برابر دشمن پیروز کرد توکل به خدا و وابستگی به ائمه اطهار بوده است.
کد خبر: ۸۹۲۱۰۴۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ عباس برزگر جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین، در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در ستاد فرماندهی سپاه استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: طی جنگ های مختلف بیش از یک میلیون کیلومتر مربع از خاک کشور ایران تجزیه شد و آنچه امروز می بینیم که در خاک کشور هایی نظیر سوریه و یمن رخ می دهد به مراطی بدتر در سال 59 بر سر ملت ما آمد و به مدت 8 سال ادامه داشت.
وی در ادامه تصریح کرد:دشمن تمام عداوت و خباثت خود را علیه چهار کلمه به کار برده که همان استقلال و آزادی جمهوری اسلامی می باشد.
برزگر توضیح داد: استقلال کشورهایی که پیش از این تحت سلطه استکبار جهانی بوده اند، کابوس ابر قدرت ها است و همواره در برابر آن می ایستند، ایران عزیز ما در برابر این رفتار ایستاد و قد علم کرد.
این مسئول خاطر نشان کرد: آزادی که امروز در ایران ا در جریان دارد و حق انتخاب و دموکراسی در ایران مسئله ای بود که استکبار همواره با آن مقابله می کرد و تا آخرین لحظه تلاش کرد تا رژیم پعلوی را در این خاک مستقر نگه دارد.
وی افزود: اعتقادات دینی و اسلامی ما نیز از نکاتی است که هرگز برای استکبار قابل درک و قابل قبول نیست، امروز هم می بینیم هم می بینیم که کشور های اسلامی از اهداف استکبار هستند.
برزگر با تاکید بر وحدت همه نیروهای مسلح ابراز کرد: فرقی بین سپاه و ارتش نیست بلکه همگان خدمتگزار مردم هستیم و با تمام وجود علیه دشمنان این مرز و بوم و برای عزت کشور خواهیم ایستاد.
عباس برزگر با اشاره به اهانت ترامپ رییس جمهوری ایالات متحده گفت: این نشان می دهد که هر چه قدر ما در برابر استکبار سر تعظیم فرود بیاوریم حملات خود را علیه ما بیشتر می کنند و آنچه ما را در برابر دشمن پیروز کرد توکل به خدا و وابستگی به ائمه اطهار بوده است.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در ادامه ضمن تبیین برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: سپاه صاحب الامر بیش از ۲۵۰ برنامه مختص سپاه به عنوان برنامه ستاره دار در استان اجرا می کندکه در این میان ۵۳ یادواره شهدا نیز تبیین شده است، با توجه به تقارن با ماه محرم مسلما این برنامه ها پربار تر نیز برگزار خواهند شد و در عین حال با عزاداری ها هم گام خواهند بود.
برزگر یادآور شد: مراسم غبار روبی مزار شهدا در سراسر استان و پایگاه های حوزه مقاومت بسیج برگزار خواد شد که این مسئله هم درر کنار ماه محرم حائز احمیت است.
وی از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس را دیدار با ۵۰خانواده شهید، برگزاری شب خاطره و پخش فیلم دفاع مقدس و شرکت در نماز جمعه و سخنرانی در مدارس و مساجد و ویزیت رایگان توسط درمانگاه سپاه برای بسیجیان، مسابقات مختلف، جشنواره های هنری و تئاتر و نیز اهدای خون معرفی کرد.
1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها