خبرهای داغ:
با حضور سرلشکر رحیم صفوی؛

دومین اجلاسیه 96 شهید بهداشت و درمان استان سمنان برگزار می شود

با حضور سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی؛ دومین اجلاسیه 96 شهید و گردهمایی ایثارگران بهداشت و درمان استان سمنان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۲۱۰۳۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،جعفردیابی مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در نشست خبری دومین اجلاسیه 96شهید و گردهمایی ایثارگران بهداشت و درمان دفاع مقدس استان سمنان که در سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهدای هشت سال دفاع مقدس با نثار خون خود مجاهدت هایی را رقم زدند که اکنون ما از آن ها بهره مند هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه بهداری استان از سال 1360 با تشکیل کمیته پزشکی آغاز به کار کرد و افتخار حضور در عملیات های بدر و خیبر را در کارنامه خود دارد.

مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان داشت: نخستین اجلاسیه در سال 94 با همت معاونت سپاه استان سمنان،علوم پزشکی سمنان و شاهرود و همچنین هلال احمر استان پایه گذاری شد.

دیابی افزود: 30 شهریورماه(فردا) دومین اجلاسیه 96 شهید در سالن هلال احمر سمنان از ساعت 8:30 تا 11:45با حضور سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: از مجموعه 96 شهید یک نفر پزشک،53نفر امدادگر، 18نفردر کادر بهداشت و درمان،6نفرپزشکیار،9نفر مسئول حمل مجروحان و شش نفر امدادگر که حین حمل مجروح به شهادت رسیدند، هستند.

مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اهداف برگزاری این اجلاسیه تصریح کرد: شناسایی تخصصی شهدا برای شناساندن آن عزیزان به مردم، شناسایی ایثارگران، تکریم خانواده معزز شهدا، بازخوانی رشادت ها و انتقال تجربیات مجموعه بهداشت و درمان در دوران دفاع مقدس به جامعه پزشکی کنونی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و عطرآگین کردن فضای استان از جمله اهداف این اجلاسیه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها