اقلام مورد نیاز هیئت های عزاداری امام حسین (ع) برای ایام محرم از سوی وزارت جهاد کشاورزی تعیین و اعلام شد.
کد خبر: ۸۹۲۱۰۳۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، اقلام مورد نیاز هیئت های عزاداری امام حسین (ع) برای ایام محرم از سوی وزارت جهاد کشاورزی تعیین و اعلام شد.

 

بر اساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی، اقلام پر مصرفی مانند چای، شکر، قند و روغن بدون محدودیت با مکاتبه رسمی در اختیار هیئت های عزاداری امام حسین(ع) دارای مجوز رسمی قرار می گیرد.

 

علی کوهستانی معاون اداره جهاد کشاورزی استان تهران نیز با اشاره به عرضه برنج تا سقف 200 کیلوگرم برای هر یک از هیئت های تجاری گفت: فقط برنج تا سقف 200 کیلوگرم و بقیه اقلام بدون محدودیت در اختیار هیئت های دارای مجوز رسمی عرضه می شود.

 

وی همچنین به مسئول بودن وزارت جهاد کشاورزی برای عرضه اقلام پرمصرف هیئت های مذهبی در ایام محرم اشاره کرد و گفت: هیئت های داری مجوز می توانند با ارائه مجوز و کارت ملی مسئول اصلی هیئت، می توانمند به نقاط مشخص شده در هر شهر و استان مراجعه و اقلام مورد نیاز را دریافت کنند.

 

کوهستانی ادامه داد: در تهران 6 نقطه برای دریافت لیست اقلام مورد نیاز و عرضه ان به هیئت های مذهبی در ایام محرم در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به تامین اقلام پرمصرف هیئت های مذهبی در ایام محرم خاطرنشان کرد: تمام اقلام مورد نیاز هیئت های مذهبی در سراسر کشور تامین و ذخیره شده و هر کدام از هیئت ها با توجه به میزان سهمیه خود می توانند برای دریافت این اقلام اقدام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها