فرمانده سپاه امام‌حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: جنگ عراق تمام شده و جنگ سوریه در حال تمام شدن است و اسرائیل به فکر اقلیم کردستان افتاده است.
کد خبر: ۸۹۲۱۰۲۴
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در نشست خبری هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فتنه و نفاق مهمترین ابزاری است که در حال حاضر در دست دشمن است اظهار داشت: در جنگی که به راه افتاده است، مسلمان توسط مسلمان کشته می‌شود.

پیگیری موضوع

وی با اشاره به اینکه با دلاورمردی های جوانان ایرانی، سوری، افغانی در برابر حملات داعش سبب اتمام  این مسئله شده  است بیان داشت: دشمن در حال فتنه انگیزی جدیدی به نام "اقلیم کردستان" است و باید بصیر، آگاه و دشمن شناس بود.

سردار مولایی گفت: جنگ عراق تمام شده است  و جنگ سوریه در حال تمام شدن است و اسرائیل به فکر اقلیم کردستان افتاده است و مسلمانان در این برهه از زمان باید آگاهو بصیر باشند و بدانند دشمن در حال شیطنت و تفرقه افکنی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آنچه اتفاق می‌افتد به نفع هیچ کدام از کشورهای منطقه نیست و تجزیه کردستان عراق یعنی شروع جنگ دوم و دشمن دوباره به تجزیه طلبی روی آورده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها