برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس در میناب تشریح شد

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج میناب برپایی نمایشگاه استانی دفاع مقدس و بازسازی عملیات آزاد سازی خرمشهر یکی از مهمترین برنامه های اجرایی در طول هفته دفاع مقدس در میناب عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۲۰۹۶۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میناب در جمع اصحاب رسانه برنامه های هفته دفاع مقدس را تشریح کرد و اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور عصاره خوبی های ملت ایران و رشادت های رزمندگانی است که نعمت امنیت و آسایش برای به ارمغان آوردند.

وی گفت: اگر روح دین و ولایت در جامعه ما حاکم است همه اینها حاصل زحمات و تلاش های علمای اسلام بویژه امام راحل و زمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

سرگرد احمدی نیا تصریح کرد: در آستانه ورود به هفته دفاع مقدس هنوز هم شاهد پیروزی جبهه های حق در عرصه های مختلف هستیم برای رسیدن به وعده الهی و پیروزی نهایی بر اساس علی به اذن الله هم الغالبون.

 

انقلاب اسلامی مستحکم ترین سلاح ها در برابر غارت گران

فرمانده سپاه میناب ابراز داشت: علیرغم همه تلاش های دشمن، ایران اسلامی می رود تا به عنوان الگوی مبارزه جبهه های مستضعف و توده های مظلوم جهان گیر شود و ندای اسلام گوشهای جهانخواران را کر کند آسایش غارت را از آنها سلب کند .

وی انقلاب اسلامی را یکی از مستحکم ترین سلاح ها در برابر همه قید و مکرهای ابر غارت گران شرقی و غربی عالم دانست و گفت: رشادت ها و ایثارگری ها و حضور مردم در صحنه در کنار هدایت الهی امام راحل،هشت سال دفاع مقدس و هشت سال جنگ جهانی در برابر جهانخوران شرق و غربی عالم به پیروزی رساند.

این مقام مسئول اذعان داشت: امروز وظیفه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هست که دوباره سردمدار و علمدار حراست و حفاظت از ارزش های انقلاب بخصوص ارزشهای اصیل دفاع مقدس باشند و در تبیین ارزشهای انقلاب تلاش کنند.

 

ارزشهای دفاع مقدس نباید تحریف شود

سرکرد احمدی نیا، عدم تکرار و باز گویی و تحریف ارزش ها را دو خطر عمده به فراموشی سپردن حوادث تاریخی دانست و گفت: بازگو کردن سالانه و همیشگی واقعه عاشورا از فراموشی سپردن این واقع عظیم جلوگیری کرد.

فرمانده سپاه میناب تکرار و بازگو کردن ارزشهای دفاع مقدس  را ضروری دانست و بیان کرد: پیشکسوتان و جهادگران دفاع مقدس  ارزشهای انقلاب با تکرار و بازگو کردن ارزشهای دفاع مقدس از به فراموشی سپردن آن جلوگیری کرد و پیشکسوتان و جهادگران دفاع مقدس گرامی داشته شوند

وی تحریف ارزهای دفاع مقدس را تهدید جدی در به فراموش سپردن ارزشهای انقلاب دانست و تصریح کرد: ارزشهای دفاع مقدس نباید تحریف شود و بعنوان یک وظیفه در تبیین و بازگو کردن این ارزشها در در جامعه تلاش شود.

ان مقام مسئول گفت: آنچه دفاع مقدس را از تحریف ها باز می دارد روشنگری  و تبیین ارزشهای انقلاب  به بهترین شکل ممکن به نسل های امروزی و آینده انقلاب است.

 

اجرای ۱۲۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در میناب

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج میناب برپایی نمایشگاه استانی دفاع مقدس و بازسازی عملیات آزاد سازی خرمشهر یکی از مهمترین برنامه های اجرایی در طول هفته دفاع مقدس در میناب عنوان کرد.

وی هدف از برگزاری این برنامه ها را تبیین ارزشهای دفاع مقدس به نسل چهارم انقلاب برشمرد و افزود: در طول هفته دفاع مقدس بیش از ۱۲۰ برنامه متنوع در میناب برگزار می شود.

احمدی نیا در همین رابطه برگزاری یادواره های شهدا، بازسازی عملیات بیت المقدس، سرکشی و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، نمایشگاه عکس و دفاع مقدس، برگزاری نشست های بصیرتی در سطح پایگاه های مقاومت بسیج، حضور رزمندگان در بازگشایی مدارس، برپایی ویزیت رایگان از برنامه های هفته دفاع مقدس در میناب عنوان کرد.

وی همچنین از برپایی نخستین نمایشگاه استانی دفاع مقدس در میناب خبرداد و گفت: این نمایشگاه دارای ۲۵ غرفه ، بازسازی عملیات بیت المقدس، غرفه بسیجی رسانه، غرفه جنگ نرم،غرفه دانش آموزی و دانشجویی، غرفه جهاد سازندگی دیروز جهاد سازندگی امروز، غرفه پشتیبانی زنان از جنگ، غرفه کودک، غرفه علمی ، مقاومت و بیداری، غرفه نیروی دریایی ارتش، پدافند ارتش، نیروی دریایی می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج میناب خاطرنشان ساخت: این برنامه ها طی هفت شب با حضور میهمانان کشوری و استانی اجرایی میشود و طبق بر نامه ریزی انجام شده هر شب بصورت زنده تلویزیونی از شبکه استانی پخش خواهد شد.

 

ارسال نظرات