در نخستین یادواره 15 شهید محل عنبرآباد مطرح شد

دشمن با توطئه های ضد فرهنگی در پی کم رنگ کردن یاد شهداست

حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امام جمعه جیرفت در نخستین یادواره 15 شهید محله مسجد جامع شهرستان عنبرآباد گفت : امروز دشمن با برنامه‌ها و توطئه‌های ضدفرهنگی تلاش می‌کند تا یاد شهدا و ارزش‌ها کمتر در جامعه زنده شود.
کد خبر: ۸۹۲۰۹۳۲
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،   حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امام جمعه جیرفت در نخستین یادواره 15 شهید محله مسجد جامع شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: شهدا جایگاه عظیمی در عالم برزخ دارند و درک این برای ما سخت است.

وی گفت: امروز دشمن با برنامه‌ها و توطئه‌های ضدفرهنگی تلاش می‌کند تا یاد شهدا و ارزش‌ها کمتر در جامعه زنده شود.

کرمی‌پور ابراز داشت: احیای ارزش‌ها باید در اولویت کارهای ما باشد تا تحول در ما ایجاد شود، اگر گناهی در جامعه صورت می‌پذیرد، به دلیل فاصله گرفتن از شهدا است.

امام جمعه جیرفت گفت: امروز بیشترین هجمه‌ها بر علیه ولایت و رهبری است، چرا که دشمن از جایگاه ولایت وحشت دارد، اگر امروز انقلاب که دنیا در مقابل او ایستاده و دشمنی می‌کند، پابرجاست به یمن وجود شهدای عزیز است.

وی افزود: دشمن به این نتیجه رسید که اگر بخواهد این انقلاب را زمین‌گیر کند از درون پیاده نظام جذب کند و در سال 88 به خواسته نامشروعش نرسید، شهدا همه ما را زیر نظر دارند و اگر وقت برایشان بگذاریم می‌بینند و عنایت می‌کنند.

به گزارش فارس در این مراسم همچنین از کتاب «ترکش‌های سرد» برگرفته از خاطرات شهید ناصر فرقانی به نویسندگی زهرا محمدی‌نسب رونمایی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار