خبرهای داغ:
طی 12 ساعت گذشته صورت گرفت

7 کشته و 4 زخمی در دو حادثه رانندگی در جاده های خراسان جنوبی

صبح امروز واژگونی خودروی ام وی ام در محور بیرجند - سربیشه دو کشته و دو زخمی برجا گذاشت.
کد خبر: ۸۹۲۰۹۱۲
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ساعت 7 صبح امروز خودروری م وی ام حامل 4 نفر از معلمان شهرستان سربیشه در کیلومتر 12 جاده بیرجند - سربیشه واژگون شد که بر اثر این حادثه دو نفر جان باخت و دو سرنشین دیگر زخمی و به بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند شدند.

سرهنگ رضایی علت این حادثه را بی احتیاطی راننده به علت خستگی و  خواب آلودگی اعلام کرد.
 دکتر دلخروشان، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در این رابطه گفت: پس از اعلام این حادثه سریعا دو واحد آمبولانس از مود و سربیشه و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه یکی از حادثه دیدگان قبل از رسیدن نیروهای امدادی جان خود را از دست داد، افزود: سه مصدوم دیگر سریعا به بیمارستان اعزام شدند که یکی از مصدومان به دلیل خونریزی شدید در بیمارستان فوت کرد.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: یکی دیگر از مصدومان از ناحیه سر آسیب دیده است و دیگری وضعیت مطلوبی دارد.
 

تصادف مرگبار در محور اسدیه 5 کشته و 2 زخمی برجای گذاشت

 فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی گفت: حادثه ی محور اسدیه پنج نفر جان خود را ازدست داده و دو نفر مجروح شدند.

سرهنگ حسین رضایی، فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی از وقوع تصادفی مرگبار در کیلومتر 8 محور اسدیه به بیرجند خبر داد.

 وی اذعان کرد: در این حادثه که شب گذشته رخ داد یک دستگاه سواری پراید با کامیون برخورد کرده است.

 فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد: یکی از سرنشینان خودروی پراید سر صحنه کشته و راننده و سه نفر از سرنشینان آن بعد از انتقال به بیمارستان فوت کردند.

 رضایی ادامه داد: راننده ی خودروی کامیون به همراه یکی از سرنشینان پراید هم به شدت مجروح و به بیمارستان جهت مداوا منتقل می شوند.

 وی، علت حادثه را انحراف به چپ سواری پراید دانست.

 فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به این که یکی از این مصدومان خردسال بوده، در حال حاضرحال وخیمی دارد.

 رضایی گفت: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از حوادثی که منجر به فروپاشی خانواده ها می شود و تبعات بسیار منفی را در جامعه خواهد داشت پیشگیری کنند.

 وی افزود: با توجه به این که روز های پایانی سفرهای تابستانی هستیم؛ رانندگان با حوصله و سرعت مطمئنه در سطح جاده ها تردد کنند و سفرهای خود را به روز آخر شهریور ماه که اوج بار ترافیکی محورهای اطلاعاتی استان خواهد بود موکول نکنند.

منبع: خاورستان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار