سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت : نمایشگاه اقتصاد مقاومتی تجلی و تبلور عینی و عملی از اقتصاد مقاومتی است، بنابراین امیدواریم این کاری که بسیج و سپاه در سطح استان کرمان آغاز کرده است با تعامل با مسوولین در سطوح دیگر بتوانیم قدم‌های وسیع‌تری برداریم و نهایتا بحث تولید و اشتغال مدنظر رهبر معظم انقلاب را جامعه عمل بپوشانیم.
کد خبر: ۸۹۲۰۹۰۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله کرمان در مورد هدف برگزاری  نمایشگاه اقتصاد مقاومتی سپاه گفت: قصد ما ایجاد باور در بدنه جامعه در زمینه اقتصاد مقاومتی است که اگر با یک برنامه‌ریزی مدون و منظم و با یک دلسوزی و مدیریت جهادی کار انجام شود، می‌توان در عرصه‌های مختلف کار اقتصاد مقاومتی را انجام داد.

وی افزود: این نمایشگاه تجلی و تبلور عینی و عملی از اقتصاد مقاومتی است، بنابراین امیدواریم این کاری که بسیج و سپاه در سطح استان کرمان آغاز کرده است با تعامل با مسوولین در سطوح دیگر بتوانیم قدم‌های وسیع‌تری برداریم و نهایتا بحث تولید و اشتغال مدنظر رهبر معظم انقلاب را جامعه عمل بپوشانیم.

سیاوش مسلمی سه‌شنبه شب در حاشیه افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی سپاه ثارالله  اظهار داشت: این نمایشگاه برای نخستین بار در این سطح برگزار شده و حدود 100 غرفه در نمایشگاه برپا شده که 40 درصد آنها از استان‌های دیگر و مابقی از کرمان هستند.

وی افزود: ما هر ساله در زمینه اقتصاد مقاومتی در مقیاس کوچک نمایشگاه‌هایی دا‌شتیم و سالی یکی دو مرتبه به مناسبت‌های مختلف آن را برگزار کرده‌ایم.

مسلمی گفت: این نمایشگاه برای نخستین مرتبه به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور همه تولید کنندگانی که در حوزه بسیج سازندگی وام گرفتند، برگزار شده است.

وی افزود: ما مهمانانی از استان‌های همدان، کردستان، قم، کاشان، اراک و اصفهان داریم، هیچ تبلیغی در سطح شهر در مورد برگزاری نمایشگاه انجام نداده‌ایم، اما با این وجود استقبال بسیار خوبی در روز اول برگزاری صورت گرفته است.

مسلمی ادامه داد: تسهیلات ما عمدتا به خانواده‌هایی تعلق می‌گیرد که از لحاظ مالی بسیار ضعیف هستند، اما مایل‌اند در بحث تولید فعالیت داشته باشند، این کمک مالی از 7 تا 100 میلیون بوده و بر مرحله به مرحله ارائه این تسهیلات نظارت صورت می‌گیرد.

وی گفت: همه غرفه‌داران مجوزهای لازم را از اصناف، بازرگانی و بهداشت دریافت کرده‌اند و همه آنها برای کسب توانمندی، دوره‌های مختلف فنی و حرفه‌ای را گذرانده‌اند.

مسلمی بیان کرد: بسیج سازندگی سپاه و اداره کل فنی و حرفه‌ای در تعامل با یکدیگر دوره‌های مختلف را در زمینه توانمند کردن افراد علاقمند برگزار کرده‌ و این افراد بعد از گرفتن وام در عرصه تولید گام برداشته‌اند و امروز تولیدات خود را بدون واسطه به مردم عرضه می‌کنند

ارسال نظرات