با ارائه آموزش‌های فنی و تخصصی به مددجویان مستعد ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد دانش و مهارت لازم برای کارآفرینی و اشتغال به وجود آمده و موجب افزایش علاقه و انگیزه به کار و تلاش در آن‌ها می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۰۹۰۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در بازدید از شهرستان خدابنده در دوره آموزشی مهارت‌آموزی مددجویان مستعد اشتغال بخش گرماب بابیان اینکه توجه به توسعه فرهنگ و کار و تلاش و ایجاد زمینه اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت از اولویت‌های مهم این نهاد است، گفت: همراهی جامعه هدف کمیته امداد با برنامه‌های اشتغال‌زایی در دستیابی به اهداف توانمندسازی مددجویان تحت حمایت بسیار راهگشا است.

هدایت صفری با اشاره به اینکه از مؤلفه‌های اثرگذار در حوزه اشتغال‌زایی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد تسلط به دانش روز در کنار داشتن مهارت فنی و تخصصی در رشته موردعلاقه است، افزود : افزایش دوره‌های مهارت‌آموزی و کارآفرینی برای جامعه هدف کمیته امداد از اولویت‌های مهم این نهاد در حوزه اشتغال مددجویان است .

وی اظهار داشت: با ارائه آموزش‌های فنی و تخصصی به مددجویان مستعد ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد دانش و مهارت لازم برای کارآفرینی و اشتغال به وجود آمده و موجب افزایش علاقه و انگیزه به کار و تلاش در آن‌ها می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: راهبرد کمیته امداد در حوزه مهارت‌آموزی مددجویان تحت حمایت این نهاد توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای مناطق مختلف به‌منظور افزایش اثربخشی و پایداری طرح‌های اشتغال ایجادشده برای جامعه هدف است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه اولویت اصلی این نهاد در حوزه اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت  را ایجاد طرح‌های اشتغال نو و دانش‌بنیان عنوان و بیان کرد: توجه به بافت محلی و بومی مناطق مختلف استان و ظرفیت‌ها و استعدادهای هر منطقه و بازار محوری و نیازهای موجود در مناطق از اولویت‌های دیگر کمیته امداد در حوزه اشتغال است .

وی با اشاره به اولویت روستاها و مناطق محروم در برنامه‌های حوزه اشتغال‌زایی کمیته امداد برای مددجویان تحت حمایت ، افزود : اجرای طرح‌های اشتغال کشت و پرورش گل محمدی و گیاهان دارویی ، کشت زعفران و پنل های خورشیدی منطبق با ظرفیت هر منطقه و ارائه تسهیلات خرید نیسان و تراکتور بر اساس نیازهای مناطق روستایی از اولویت‌های امسال کمیته امداد در حوزه اشتغال است.

 

 

ارسال نظرات