خبرهای داغ:
قرارگاه جواد الائمه شهرستان کنگاور در اقدامی ارزشمند لوازم کمک تحصیلی به ارزش یکصد میلیون ریال را به دانش آموزان محله اسلام آباد شهرستان کنگاور در راستای طرح کرامت 2 اهدا کرد.
کد خبر: ۸۹۲۰۸۴۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

 

محمود ظفری پور دبیر اجرایی قرارگاه جوادالائمه شهرستان کنگاور درگفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج ازکنگاور، اظهار داشت: تعداد 190 پک کمک تحصیلی شامل کیف مجهز و لوازم کمک آموزشی، همچنین صد ها پک کمک تحصیلی بدون کیف مدرسه برای دانش آموزان این محله در قالب طرح کرامت2 توسط قرارگاه تهیه و میان خانواده های محروم محله اسلام آباد شهرستان با حضور مسئولین توزیع شد.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی خانوار ها تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ع) و بهزیستی هستند و از ناحیه این نهاد ها کیف تهیه کرده بودند، فقط لوازم کمک آموزشی اهدا شد.

 

دبیر اجرایی قرارگاه جواد الائمه شهرستان کنگاور گفت: علاوه بر این طرح در طول تابستان96 کلاس های کمک آموزشی رایگان همچون ریاضیات، زبان خارجه و کامپیوتر در سطح انبوه برای دانش آموزان محله برگزار شد.

 

ظفری پور گفت: یکی دیگر از اقدامات ارزشمند قرارگاه تحت عنوان طرح کرامت2 شناسایی دانش آموزان ترک تحصیل کرده به دلایل مختلف از جمله مشکلات مالی، اعتیاد و بزهکاری بود که با تلاش معتمدین محله و مشاوران شناسایی و به دامان مدارس بازگردانده شدند.

 

وی مشاوره رایگان در طول دوران تحصیل و کلاس های کمک آموزشی را از دیگر اقدامات این قرارگاه برای دانش آموزان دانست و گفت: کمک به دانش آموزان پشت کنکور به صورت مالی و کلاس آموزشی در دوران تحصیلی ادامه دارد.

 

این تنها گوشه ای از اقدامات ارزشمند قرارگاه جوادالائمه(ع) شهرستان کنگاور است که در حال انجام شدن می باشد.

 

قرارگاه جوادالائمه به پشتوانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف برچیده شدن اعتیاد و مواد مخدر از خانواده های محله اسلام آباد و فرهنگ سازی مناسب در حال فعالیت است که در این راستا از ظرفیت ادارات دولتی و مردم محله استفاده می شود.

ارسال نظرات