قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره)  خراسان رضوی در گفتگو با «بسیج»:

سالانه 25 هزار نفر تحت آموزش کسب و کار کمیته امداد مشهد قرار گرفته اند

حبیب الله آسوده گفت: آموزش محوریت کسب و کارها در کمیته امداد امام خمینی (ره) است این در حالی است که سالانه 25 هزار نفرتحت آموزش های کسب و کار کمیته امداد امام خمینی (ره) در خراسان رضوی قرار گرفته اند.
کد خبر: ۸۹۲۰۷۶۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۶

حبیب الله آسوده یکی از نخبگان بسیج ادارات و قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره)  خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: کمیته امداد اعتقادی خاص به توسعه منابع انسانی دارد از آنجایی که توسعه منابع انسانی شرط لازم برای رسیدن به اقتصاد مبتنی بر دانایی است و این توسعه بدون شناسایی نیازهای آموزشی مهارتی سرمایه انسانی میسر نیست کمیته امداد هم در راستای رسیدن به این اهداف، دوره های آموزشی متعددی را برای مددجویان و کارمندان در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه آموزش، مجموعه وسیع شایستگی‌هایی است که برای موفقیت در محیط کار لازم است افزود: آموزش و بکارگیری مهارت‌های اشتغالزایی نقش موثری در پیشبرد هرچه بهتر اقتصاد مقاومتی دارد این در حالی است که  دانش و مهارت‌ها دارایی های کلیدی هستند که سرمایه انسانی زیر بنای تامین این بودجه هستند.

وی در ادامه بیان داشت: سالانه 25 هزار نفرتحت آموزش های کسب و کار کمیته امداد امام خمینی (ره) در خراسان رضوی قرار گرفته اند و آموزش‌ها به شکل عمومی و مهارت آموزی در حوزه فنی بوده تقسیم بندی شده است.

آسوده در خاتمه افزود: آموزش‌های مهارت آموزی در مراحل  قبل از اجرای طرح و حین طرح اجرایی می‌شود. متاسفانه عدم دانش محوری اقتصاد کشورمان موجب شده است که وضعیت اشتغال و سرمایه های انسانی در وضعیت کنونی که رضایت بخش نبوده قرار داشته باشد این در حالی است که آموزش می‌تواند انگیزه ها و چارچوب‌های سازمانی را رونق دهد . لذا آموزش، حرفه آموزی و توسعه آموزشی نقش موثری در تعیین عملکرد مهارت آموزی و بالطبع اقتصاد دارد و می‌تواند تحولات گوناگونی را در حوزه های مختلف در برداشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار