خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت روستا درمیان دلیل اصلی پیروزی رزمندگان را توحید ، قدرت اسلامی و الگوسازی قرآن در تمام زمینه ها عنوان کرد و گفت: درس مقاومت در سراسر جهان دور می زند و الگوی آن 31 شهریور ایران است.
کد خبر: ۸۹۲۰۷۲۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

مولوی عبدالعزیز خالقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس پیروزی کامل برای ایران بود، مقاومتی که رزمندگان از خود به خرج دادند و تدابیری که امام(ره) اندیشیدند، پیروزی کامل را برای ایران اسلامی در پی داشت.

وی افزود: ایران اسلامی به دشمنان این هشدار را داد که در هر کاری اراده کند با چنگ و دندان با مقاومت اسلامی به هدف خود می رسد.

امام جمعه اهل سنت روستای درمیان با بیان اینکه ایران در هشت سال دفاع مقدس بی دفاع بود، گفت: رزمندگان تجربه جنگ را نداشتند اما به ندای امام راحل(ره) لبیک گفتند و در زمان کوتاهی، بسیجی وار آموزش دیدند و به جبهه ها اعزام شدند.

وی عنوان کرد: خون شهدا رنگ آورد و ایران را گلگون و دگرگون کرد ؛ هشت سال دفاع مقدس به جوان ایرانی درس شهادمت، دلیری، عزمت ، را عنایت کرد.

وی یادآور شد: با گذشت حدود 40 سال از جنگ تحمیلی و نابرابر ، ایران اسلامی در هر میدانی حضور دارد؛ دفاع مقدس، درس اجتماعی در تمام کلاس ها و خانواده هاست.

وی با بیان اینکه در 31 شهریور هر سال یاد حماسه ها و شهدا زنده می شود، گفت: خانواده های شهدا که عزیزان این ملت هستند و برای این خاک و بوم عزیز هستند، در این ایام قدردانی می شوند.

وی ادامه داد: جوانان ما به خود می بالند و منتظر موقعیتی هستند تا قاطعانه در صف اول باشند.

مولوی خالقی به وضعیت سوریه اشاره کرد و گفت: چند صباحی دیگر پیروزی در سوریه نیز از آن مسلمانان است.

وی گفت: درس مقاومت در سراسر جهان دور می زند و الگوی آن 31 شهریور ایران است.

وی عنوان کرد: صدام در بازیچه ای گم شد ، نابود شد و نامی از او به جا نماند اما قدرت لایزال الهی که پشتیبان رزمندگان بود، اکنون در ایران و تمام دنیا می درخشد.

امام جمعه اهل سنت روستای درمیان دلیل اصلی پیروزی رمندگان را توحید ، قدرت اسلامی و الگوسازی قران در تمام زمینه ها عنوان کرد و گفت: شهدا الگوی وحدت را به جهان ارائه دادند و شعار نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَريبٌ را عملی کردند.

وی تصریح کرد: در سنگر ها ، جوان شیعه و سنی در کنار هم بودند و در پشت سنگرها نیز جامعه اهل سنت و تشیع ید واحده بودند.

وی در پایان گفت:  امروز بزرگترین قدرت وحدت است که الحمد الله در بین ملت و مسئولین ما عملا دیده می شود و تا زمانی که وحدت در جامعه باشد ، دشمن نمی تواند بین مسلمانان رخنه و اختلاف بیاندازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها