پنجمین جشنوره «وقف چشمه همیشه‌جاری» با معرفی و تجلیل از نفرات برتر در کتابخانه‌های امام خامنه‌ای سنندج به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۹۲۰۶۷۴
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، پنجمین جشنوره «وقف چشمه همیشه‌جاری» با معرفی و تجلیل از نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در رشته کاریکاتور زهرا مقدم از زنجان، روژینا فتانت و صدف گلشنی هر دو از کردستان براساس رای هیئت داوران به عنوان آثار برتر معرفی شدند.

در بخش تصویرسازی ندا تنهایی‌مقدم از آذربایجان شرقی مقام اول را کسب و براساس نظر هیئت داوران لاله مقدم از زنجان رتبه دوم را در این بخش ازآن خود کرد. همچنین زهره محمدی‌معین از اصفهان و محمد مهدی غفاری از کردستان نیز در بخش تصویرسازی شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش نقاشی بنا به رأی هیات داوران، زهرا ملکی از کردستان به عنوان نفر برتر معرفی و فائزه فاتحی نیز از کردستان نفر سوم این بخش جشنواره را بدست آورد.

مهناز یزدانی از اصفهان، سامان احمدی از کرمانشاه و محمود نظری از همدان هم در رشته کاریکاتور در این جشنواره به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

علی رادپور از آذربایجان شرقی، حمید صوفی از لرستان، مهدی عزیزی از اراک، محمد برخورداری از ایلام و عباس ناصری از خراسان شمالی نیز بر اساس نظر هیئت داوران در بخش کاریکاتور شایسته تقدیر شناخته شدند.

یادآور می‌شود؛ در پایان این مراسم از کتاب «وقف چشمه همیشه جاری» با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری رونمایی شد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات