تکواندوکاران سراوانی که مدت ها از کسب مدال در تورنمت های کشوری محروم بودند، سرانجام در مسابقات المپیاد بسیج یادواره شهدای مدافع حرم مقام سوم را کسب کردند
کد خبر: ۸۹۲۰۶۶۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، تیم بسیج تکواندو استان سیستان و بلوچستان که چهار بازیکن آن از شهرستان سراوان در المپیاد بسیج یادواره شهدای مدافع حرم که در زنجان برگزار شد حضور داشتند، طلسم چندین سال خود را شکستند و سرانجام توانستند دو مقام سوم کشوری را از آن خود کنند.

عبدالستار درزاده سرجو رئیس هیئت تکواندو شهرستان سراوان در گفت و گو با بسیج اظهار داشت: مسابقات تکواندو المپیاد بسیج کشور یادواره شهدای مدافع حرم در استان زنجان برگزار شد تعدادی از تکواندوکاران شهرستان در این سری از مسابقات افتخار آفرینی کردند.
وی با بیان اینکه تمامی استان‌های کشور در این سری از مسابقات حضور داشتند، افزود: این تیم که به نمایندگی از استان سیستان و بلوچستان به مسابقات اعزام شده بود، با ۶ بازیکن به مسابقات کشوری اعزام شد.
رئیس هیئت تکواندو شهرستان سراوان با بیان اینکه سهیل درزاده، عبدالماجد غمگذاری، فرید سارانی، نیما دهبانی از شهرستان سراوان عضو تیم استان بوده اند، خاطر نشان کرد: تیم سیستان و بلوچستان با کسب دو مدال برنز نیما دهبانی و فرید سارانی و سهیل درزاده به عنوان بازیکن برتر اخلاق به کار خود پایان داد.
درزاده در پایان گفت: حدود چند سال بود که تکواندوکاران استان در مسابقات کشوری مقامی را کسب نمی‌کردند که سرانجام این طلسم توسط تکواندوکاران استانی شکست و امیدواریم این مسابقات روزنه‌ای روشن برای دیگر مسابقات کشوری و برون مرزی ورزشکاران استان باشد.
ارسال نظرات