مدیرکل آموزش پرورش مازندران با بیان اینکه جشن شکوفه‌ها به صورت همزمان امروز در مدارس مازندران برگزار می‌شود، اضافه کرد: مراسم نمادین جشن شکوفه ها در مدرسه شهید مهدی رشتی ناحیه دو ساری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۰۶۶۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی قاسمی در گفت‌وگویی اظهار کرد: امسال ۴۴هزار کلاس اولی وارد مدارس مازندران می‌شوند.


وی با بیان اینکه جشن شکوفه‌ها به صورت همزمان امروز در مدارس مازندران برگزار می‌شود، اضافه کرد: مراسم نمادین جشن شکوفه ها در مدرسه شهید مهدی رشتی ناحیه دو ساری برگزار می‌شود.


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه زنگ مهر روز شنبه یکم مهر ماه در مدارس سراسر استان نواخته می‌شود، تصریح کرد: این مراسم همزمان با ایام سوگواری سالار شهیدان و هفته دفاع مقدس به صورت نمادین در دبیرستان آیت‌الله هاشمی نکا نواخته می‌شود.


این مسؤول با اعلام اینکه ۳۲ پروژه آموزشی از سوی اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تحویل آموزش و پرورش استان شد، گفت: این مهم در زمینه ساماندهی دانش‌آموزان صورت گرفت.


قاسمی با تأکید بر اینکه امسال مهر خوبی را پیش رو داریم، خاطرنشان کرد: مشکلی خاصی نیز پیش رو نداریم که امیدواریم با همراهی اولیا و دانش آموزان مشکلات مرتفع شود.


وی درباره مدارس استیجاری سطح مازندرلن، تصریح کرد: تعداد مدارس استیجاری سطح استان به تعداد انگشتان دست نیست و در این زمینه نیز مشکل خاصی نداریم.


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در پایان گفت: توصیه ما به خانواده‌ها این است برای جشن شکوفه‌ها با دانش‌آموزان وارد مدارس شوند تا بتوانند با خاطره‌ای شیرین سال تحصیلی را آغاز کنند و طی ۱۲ سال آینده تحصیلی نقش‌آفرین باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها