مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دلگان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، مسابقه نقاشی نسل آلاله ها در شهرستان دلگان برگزار شده است
کد خبر: ۸۹۲۰۶۴۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹
مهری بامری مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دلگان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مسابقه نقاشی نسل آلاله‌ها به مناسبت هفته دفاع مقدس بین کودکان و نوجوانان دختر و پسر این شهرستان برگزار شده است.
وی با بیان اینکه در این مسابقه بیش از ۴۰ نفر شرکت کننده حضور داشته اند، تصریح کرد: مسابقه نقاشی نسل آلاله‌ها با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع و همچنین آشنایی کودکان و نوجوانان با وقایع آن دوران برگزار شده است.
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دلگان اضافه کرد: در این مسابقه کودکان و نوجوانان شهرستان دلگان باید طرحی از دفاع مقدس را بر اساس برداشت خود از آن دوران را نقاشی می‌کردند.
مهری بامری با تاکید بر اینکه به نفرات برگزیده این مسابقه فرهنگی جوایز نفیسی اهدا شده است، افزود: مسابقه نقاشی نسل آلاله‌ها با همکاری اداره ورزش و جوانان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دلگان انجام شده است.
وی ادامه داد: همچنین در طول هفته دفاع مقدس به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دلگان برنامه‌های فرهنگی شامل مسابقه قرآن و کتابخوانی و همچنین هنری و ادبی در این شهرستان بین کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد.
مهری بامری خاطرنشان کرد: برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل‌های سوم و چهارم انقلاب باید چنین برنامه‌های فرهنگی و هنری را اجرا کرد.
شهرستان دلگان در ۴۷۵ کیلومتری جنوب غرب شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
ارسال نظرات