خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه صاحب‌الزمان (عج) خبر داد؛

برگزاری مراسم رژه و نمایش اقتدار نیروهای مسلح در اصفهان/ پویش «هر بسیجی یک شهید» در فضای مجازی راه‌اندازی می‌شود

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان از برگزاری مراسم رژه و نمایش اقتدار نیروهای مسلح در روز ۳۱ شهریور همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس در روبروی گلستان شهدای اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۰۶۴۲
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، میثم رضوانپور در نشست خبری ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان اصفهان اظهار کرد: پرداختن به زوایای مختلف دفاع مقدس به عنوان یک گنجینه ارزشمند یکی از اصلی‌ترین مأموریت‌های بسیج است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به لزوم تسری فرهنگ حاکم بر دفاع مقدس در بخش‌های مختلف جامعه، گفت: بیش از سه هزار برنامه‌ مختلف ترویجی در رده‌های مختلف بسیج در سطح استان اصفهان به مناسبت هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه هر روز از هفته دفاع مقدس با یک شعار معیّن نام‌گذاری شده است، از رسانه ها خواستار شد: به صورت روزشمار این عنوان ها را به مردم اطلاع رسانی کنید.

رضوانپور با بیان اینکه مراسم رژه و نمایش اقتدار نیروهای مسلح به میزبانی سپاه روز 31 شهریور همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس در روبروی گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد، گفت: حضور باشکوه بسیجیان سراسر استان اصفهان در تمامی گلزارهای شهدای استان در روز پنجشنبه یکی دیگر از برنامه‌های شاخص سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: کاروان نمادین محرم با شعار «بسیج امتداد عاشورا» به دلیل همزمانی مراسم آغاز هفته دفاع مقدس با نخستین روز از ماه محرم راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه های تدارک دیده شده از سوی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه اصلی هفته دفاع مقدس استان اصفهان در شهر مبارکه، برگزاری یادواره های شهدا و مسابقات فرهنگی ورزشی در سطح پایگاه‌های بسیج استان، برگزاری رزمایش در شاهین‌شهر و رونمایی از چندین جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس از جمله این برنامه ها خواهد بود.

رضوانپور همچنین از راه اندازی پویشی با عنوان «هر بسیجی یک شهید» در فضای مجازی در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: معرفی روزانه یک کتاب دفاع مقدس از طریق فضای مجازی، اکران فیلم‌های جشنواره عمار و حضور سازمان‌یافته بسیجیان در مصلاهای نماز جمعه سراسر استان اصفهان از دیگر برنامه ها بسیج و سپاه در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

ارسال نظرات