خبرهای داغ:
سردار قاسمی:

وحدت اسلامی برتر از سلاح جنگی است

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی سلاح ایمان به خدا و توکل الهی و همچنین وحدت اسلامی را برتر از سلاح جنگی دانست و گفت: دشمنان در دوران دفاع مقدس فقط بر سلاح‌های جنگی خود تکیه کرده بود ولیکن نیروهای ما بر اصل وحدت و کنار هم بودند و ایمان و اعتقاد به خداوند تکیه کردند و پیروز شدند.
کد خبر: ۸۹۲۰۶۳۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، رزمایش رزمی فرهنگی مردان آسمانی که روایت گر تاریخ اسلام ودفاع مقدس بود به همت بسیجیان وناحیه مقاومت سپاه بشرویه به مدت سه شب از تاریخ  26الی  28شهریور در شهرستان بشرویه برگزار شد.

سردار قاسمی فرمانده انصار الرضا(ع)در دومین شب از اجرای این رزمایش در جمع مردم ولایتمدار شهرستان بشرویه گفت: دفاع مقدس درس های فکری ، معنوی وفرهنگی را به ما آموخت وما توانستیم براساس همین آموزه ها انقلاب اسلامی را به اوج برسانیم .

وی  خاطر نشان کرد: امروز بعد از گذشت 37 سال از دفاع مقدس ما باید الگوها ودستاوردهای دفاع مقدس را به نسل جوان بیاموزیم واجرای چنین برنامه های فرهنگی در این امر بسیار مهم  و اثر گذار است .

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع)مبارزه با استکبار را یک اصل دینی واسلامی برشمرد و گفت: در دفاع مقدس ما با استقامت وشجاعت خود نشان دادیم که با مستکبران در ستیز هستیم وپرچم بزرگ مبارزه با استکبار را مردم مبارز ایران اسلامی بر افراشته اند.

قاسمی تصریح کرد: وحدت تمامی مسلمانان حول محور ولایت   تاثیر گذار است و زمانی که مردم و دولت در کنار هم و زیر چتر ولایت بوده اند توانسته اند به بهترین دستاوردها برسند ،حضور نیروهای مردمی در تمامی صحنه ها خود بیانگر بزرگترین وحدت است و مردمی بودن دفاع مقدس یکی دیگر از رمز های پیروزی در این دوران می باشد.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی , سلاح ایمان به خدا و توکل الهی و همچنین وحدت اسلامی را برتر از سلاح جنگی دانست و گفت:  دشمنان در آن دوران فقط بر سلاح‌های جنگی خود تکیه کرده بود ولیکن نیروهای ما بر اصل وحدت و کنار هم بودند و ایمان و اعتقاد به خداوند تکیه کردند و پیروز شدند.

 

وی افزود: همچنین کمک های مالی بسیار زیادی  از سوی مردم در دوران دفاع مقدس صورت گرفت و  می بینیم که بیش از ۷۵ درصد از نیروهای  دوران دفاع مقدس نیروهای مردمی و بسیجی بودند و هزینه های مالی دوران جنگ نیز نزدیک به ۵۰ درصد آن توسط مردم  تامین می شد همان خدمتی که امروز مردم برای امام حسین و در ایام محرم انجام میدهند.

 

قاسمی  احیای ارزش های اسلامی و انقلابی را بسیار مهم برشمرد و گفت: در دوران دفاع مقدس نیز مردم جانانه از مال و جان خود گذشتند تا بتوانند ارزشهای اسلامی را احیا کنند امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم متکی است و توانسته در سرزمین های مختلف اسلامی  بدرخشد  و کشورمان در زمانی که به مردم نیاز داشته در صحنه حضور داشته اند و باعث شده تا دشمنان را ناامید کند .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها