فرمانده سپاه آذرشهر با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی است تا با گوشه ای از رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا شویم، از اجرای بیش از 100 عنوان برنامه در این هفته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۰۶۲۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

بهمن فتح زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، دفاع مقدس را برگ زرین در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: از برنامه های شاخص امسال در این هفته می توان حضور در نماز جمعه و تجدید میثاق با ولایت، برگزاری نمایشگاه در ادارات و دانشگاه ها، همایش رزمندگان، افتتاح پروژه های عمرانی و ... را نام برد.

وی عمل به توصیه شهدا را رمز پیروزی و سعادتمندی دانست و افزود: نخستین و مهم ترین توصیه شهدا پیروی محض از ولایت بود و ما نیز باید این توصیه مهم را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

فتح زاده با اشاره به رشادت ها و از جان گذشتگی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اظهارداشت: مردم در دوران دفاع مقدس نشان دادند که جان و سر می دهند اما عزت، آبرو و دین را هرگز.

وی از درس های بسیار مهم رزمندگان اسلام را اتکای به خدا و بهره گیری از توان داخلی عنوان و خاطرنشان کرد: رزمندگان ما دلشان را به یاری خدا گرم کرده بودند و این خداباوری موجب شده بود از هیچ مستکبری هراسی به دل راه ندهند.

فتح زاده یکی دیگر از ثمرات پر ارزش دوران دفاع مقدس را کسب تجربیات بسیار با ارزشی دانست و بیان داشت: در دوران دفاع مقدس ما تجربیات چند دهه را کسب کردیم که تا سالیان متمادی به درد ما خواهد خورد.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها