بیش از 300 دانشجو و طلبه کهگیلویه وبویراحمدی در دفاع و حمایت از مردم مسلمان میانمار در یاسوج تجمع کردند.
کد خبر: ۸۹۲۰۵۸۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
مسئول حوزه علمیه امام مهدی منتظر و سفیران هدایت یاسوج گفت:تجمع بیش از ۳۰۰ دانشجو و طلبه به حمایت از مردم مسلمان میانمار در این تجمع دانشجویان و طلاب خواهر و برادر برای اعلام انزجار از کشتار بی رحمانه مسلمانان میانمار گرد هم آمدند تا فریاد ظلم ستیزی خود و محکومیت خشونت‌های دولت میانمار در کشتار مردم بی گناه مسلمان میانمار را به گوش آزادیخواهان جهان و وجدان‌های خفته مجامع بین الملل برسانند.
حجت الاسلام خلیل نظری افزود: شرکت کنندگان در این تجمع، دولت میانمار و مجامع بین المللی را آدم کش‌های مدافع حقوق حیوانات دانستند و شعار هیهات من الذله و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، سر دادند.
وی گفت: شرکت کنندگان در بیانیه پایانی این تجمع از دولت‌های اسلامی خواستند برای حل این بحران و فاجعه انسانی و توقف این نسل کشی اقدامات لازم را فوری انجام دهند.
آنان از رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و مجلس شورای اسلامی خواستند با استفاده از همه ظرفیتها، در دفاع از مسلمانان میانمار اقدام کنند.
همچنین شرکت کنندگان در این تجمع از دبیر کل سازمان ملل خواستند هر چه سریع‌تر به وظایف ذاتی خود عمل کند و شجاعانه در مقابل ارتش میانمار بایستد و به فاجعه کشتار مسلمانان میانمار خاتمه دهد.
تجمع کنندگان در پایان از صلیب سرخ و هلال احمر نیز خواستند که به داد آسیب دیدگان و آوارگان میانمار برسند.
ارسال نظرات