مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان:

نظام اسلامی در مقابل خواست شرق و غرب سر تعظیم فرود نمی‌آورد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان گفت: نظام اسلامی سازش با قدرت‌های زورگو و چپاولگر غرب و شرق را ندارد و در مقابل خواست آنان سر تعظیم فرود نمی‌آورد.
کد خبر: ۸۹۲۰۵۷۸
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمود عظمتی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان در جمع مدیران و فرماندهان بسیج دلیجان گفت: دشمنی استکبار جهانی با ملت و نظام اسلامی، دشمنی با اسلام ناب و انقلابی است.

وی افزود: نظام اسلامی سازش با قدرت‌های زورگو و چپاولگر غرب و شرق را ندارد و در مقابل خواست آنان سر تعظیم فرود نمی‌آورد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تصریح کرد: نظام سلطه با هر اسلامی مخالف نیست بلکه دشمن اسلامی است که از حقوق مظلومان دفاع می‌کند و زره‌ای از منافع دنیای اسلام عقب نشینی نمی کند.

حجت‌الاسلام عظمتی گفت: ذات انقلاب اسلامی این است که محدود به جغرافیای ایران نیست و به شدت در حال نفوذ در بین ملل منطقه است و این همان چیزی است که منافع آمریکا و هم‌پیمانانش را تهدید می‌کند و سلطه نظام استکبار جهانی را به مخاطره می‌اندازد.

وی افزود: فتنه‌های قومی و مذهبی در منطقه غرب آسیا با حمایت‌های دولت آمریکا و دلارهای نفتی کشورهای مرتجع منطقه همانند عربستان شکل می‌گیرد و هدف آن چیزی نیست جز انحراف دنیای اسلام از هدف اصلی خود که همان شکل‌گیری تمدن اسلامی و آزادی قدس و فلسطین عزیز از چنگال صهیونیست‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات