خبرهای داغ:
این استاد حوزه با اشاره به محور قرار دادن قرآن در عزاداری‌های امام حسين(ع)، بيان داشت: قيام حسينی به ما يادآور می‌شود که همه چيز، از ابتدای خروج از مکه تا شهادت برای قرآن بود بنابراین امروز نيز ما بايد ميراث‌دار تفکر قرآن محور محسوب شويم تا در پناه قرآن محفوظ باشيم.
کد خبر: ۸۹۲۰۵۷۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴

امروز بايد ميراث‌دار تفکر قرآن محور باشیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام طاهری‌پور در گردهمايی بزرگ روحانيون، مسئولين هيئات مذهبی و مداحان شهرستان بهار در حسينيه حضرت ابوالفضل(ع) اين شهر با بیان اینکه باید از فرصت محرم برای نجات جامعه استفاده کرد، گفت: هيئات مذهبی بايد بدانند که می‌توان با جوانان همراه شد و در جذب هرچه بيشتر آنان به هيئات و عزاداری امام حسين(ع) اهتمام ويژه‌ای داشت.

وی محرم را ماه آماده بودن دل‌ها برای دريافت معارف الهی دانست و گفت: ما از برگزاری عزاداری محرم جز رضايت اباعبدالله(س) و خدای متعال چيزی نمی‌خواهيم.

این استاد حوزه با اشاره به محور قرار دادن قرآن در عزاداری‌های امام حسين(ع)، بيان داشت: قيام حسينی به ما يادآور می‌شود که همه چيز، از ابتدای خروج از مکه تا شهادت برای قرآن بود بنابراین امروز نيز ما بايد ميراث دار تفکر قرآن محور محسوب شويم تا در پناه قرآن محفوظ باشيم.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار نیز در ادامه در خصوص هماهنگی بيشتر نيروهاي انتظامی با هيئت‌ها و دستجات عزاداری به بايدها و نبايدهای انتظامی و ترافيکی در ايام محرم در شهرستان بهار پرداخت.

سرهنگ بزرگعلی نوری اضافه کرد: برای ايجاد نظم و امنيت مردم بايد با نيروی انتظامی تعامل داشته باشند تا بتوانيم مراسمات عزاداری را با شکوه خاصی در شهرستان برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه عنوان کرد: باید در اين دهه عزاداری‌ها در ساعات مشخصی برگزار شود تا برای ديگران مزاحمت ايجاد نشود.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار تصريح کرد: قمه‌زنی از نظر قانونی ممنوع است و با افراد متخلف برخورد قانوني صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات