خبرهای داغ:
نماینده مردم دامغان در مجلس:

هرچه داریم از برکت نهضت حسینی است/ حق طلبی شاخصه قیام اباعبدالله است

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مداحان باید درس‌ها و آموزه‌های قیام کربلا را بازگو و تبلیغ کنند، گفت: حق طلبی شاخصه قیام اباعبدالله است.
کد خبر: ۸۹۲۰۵۵۱
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، ابوالفضل حسن بیکی در آیین تجلیل از مداحان و پیرغلامان اهل بیت(ع) و خادمان هیات امنای حسینیه ها و بقاع متبرکه شهرستان دامغان که با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده انتظامی، مدیر حوزه علمیه، مدیران اوقاف و امور خیریه و اداره تبلیغات اسلامی به میزبانی حسینیه اعظم حضرت اباالفضل(ع) برگزار شد، اظهار داشت: بی تردید ما هرچه داریم از برکت نهضت حسینی است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تسلیت فرارسیدن محرم الحرام و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، مداحان را خادمان حفظ و اشاعه فرهنگ اهل بیت(ع) نامید و اظهار داشت: قیام امام حسین(ع) بر سه اصل استوار بوده است حق طلبی، مقابله با باطل، صداقت و عزت؛ درس هایی که باید در محافل و مجالس بدان بیش از پیش پرداخته شود.

حسن بیکی با اشاره به اینکه از صدر اسلام تاکنون همواره تقابل اسلام حقیقی با اسلام دروغگویان و متظاهران و مشرکان وجود داشته، اضافه کرد: محرم و صفر و مجالس باشکوه عزاداری امام حسین(ع) در عراق، سوریه، بحرین، فلسطین، یمن، لبنان و دیگر کشورهای اسلامی علی رغم همه فعالیت‌های دشمنان اسلام نشان می دهد که مکتب حسینی زنده است.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت مداحان و ذاکران و هیات مذهبی، خاطر نشان کرد: در عصر حاضر نیز دشمنان اسلام آمریکایی را در مقابل اسلام ناب محمدی قرار دادند، امام و انقلاب ما پرچم اسلام ناب را برافراشتند و در این چنددهه بسیاری از قطار اسلام و انقلاب  پیاده شدند اما این قطار در مسیر حق خود هرگز متوقف نشده و نخواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها