خبرهای داغ:
مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد
مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان از اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از 15 شهریور تا 15 مهر ماه سال جاری توسط تعزيرات حكومتس استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۰۵۴۶
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در همدانعلیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، نظارت بر مدارس غیردولتی در خصوص دریافت شهریه و بهداشت و همچنین واحدهای عرضه نوشت افزار و لوازم التحرير، البسه دانش‌آموزی، كيف و كفش و... توسط اكيپ‌های گشت سيار در مركز و شهرستان‌های استان در دستور كار قرار دارد.

وی افزود: بر اساس سياست‌های سازمان تعزيرات حكومتی و در راستای حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان با شروع سال تحصیلی جدید و لزوم پیشگیری از بروز هر گونه تخلف احتمالی توسط عوامل سودجو و فرصت‌طلب،  تعزیرات حکومتی همانند سنوات گذشته با همکاری و هماهنگی آموزش وپرورش، سازمان  صنعت، معدن و تجارت دانشگاه علوم پزشكی و سایر دستگاه‌های مرتبط اعم از اتاق اصناف، اتحادیه‌ها، نیروی انتظامی و... تمهیدات لازم برای برگزاری طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس صورت گرفته است.

مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان ابراز داشت: در این راستا گشت‌های مشترک سیار و با حضور رئیس شعبه و بازرسان به منظور بازرسی از واحدهای صنفی سراسر استان و مدارس غیر دولتی، تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این طرح از 15 شهريور ماه آغاز شده و تا 15 مهر ماه ادامه دارد، ادامه داد: در این طرح نظارت بر واحدهای صنفی كیف و کفش، البسه دانش‌آموزی، نوشت افزار و لوازم التحریر و همچنين بازرسی از بوفه مدارس برای جلوگیری از عرضه مواد غذایی غیراستاندارد و غیربهداشتی و تاریخ گذشته در زمان شروع مدارس و نيز  تعرفه شهریه مدارس غیردولتی انجام می‌شود.

حسن‌پور تأکید کرد: در صورت وقوع هرگونه تخلفی از قبیل گرانفروشی، فروش اجباری، عرضه کالای غیربهداشتی و تاریخ مصرف گذشته و... مراتب در اسرع وقت و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از عموم هم‌استانی‌های دعوت مي‌شود ضمن دقت در انتخاب مراکز خرید، در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی و مدارس غیردولتی در خصوص شهریه و بهداشت، مراتب را حضوری یا از طریق شماره تلفن 32524484 تعزیرات حکومتی همدان (مركزاستان) یا سامانه پیامکی 300000135 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات