قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی در گفتگو با «بسیج» تشریح کرد
حبیب الله آسوده گفت: زائرسرای کرامت در راستای ایجاد محلی ارزان برای زائران علی ابن موسی الرضا علیه السلام تعبیه شده است.
کد خبر: ۸۹۲۰۵۱۶
|
۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۲

حبیب الله آسوده یکی از نخبگان بسیج ادارات و قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: زائرسرای کرامت در راستای ایجاد محلی ارزان برای زائران علی ابن موسی الرضا علیه السلام تعبیه شده است و مطابق با  تاکیدات رهبری معظم مبنی بر اینکه افراد ارزان و راحت به زیارت امام هشتم نائل شوند راه اندازی است.

وی با بیان اینکه بنیاد زائر در هر استان تشکیل شده است افزود: بنیاد زائر در هر استان و تحت معاونت آستان قدس قرارداشته و با همکاری مشترک با کمیته امداد در جهت میزبانی از افراد محروم در نظر گرفته شده است و  از پتانسیل خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به تعداد زائران اسکان یافته  در زائر سرای کرامت ادامه داد: بالغ بر 400 نفر در دی ماه 95 در زائرسرای کرامت اسکان داشته اند این در حالی است که در هر 8 روز بالغ بر 800 نفر طبق برنامه ریزی در حوزه زیارت به صورت رایگان به مدت 3-4 روز در مشهد مقدس در این زائر سرا حضور یافته و مفتخر هستیم که از زائران امام هشتم به بهترین شکل ممکن میزبانی کنیم.

آسوده بیان داشت: در زائر سرای کرامت مباحث اعتقادی و  فرهنگی برای زائران  ارائه می‌شود که بالغ بر 50 درصد زائران جزو زیارت اولی‌ها محسوب می‌شوند.

قام مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) در خاتمه افزود: خدارا شاکریم که به همت خیران موفق به احداث و راه اندازی زائر سرای  کرامت شدیم  که تاکنون تاثیرات ارزنده ای را داشته است و از نظارت خوبی هم برخوردار بوده است و امیدواریم که بتوانیم گام موثری در جهت حمایت هرچه بیشتر  از محرومان در عرصه های مختلف داشته باشیم.

ارسال نظرات