وی افزود: امسال هفته دفاع مقدس هم‌زمان با آغاز ماه محرم است و این مهم یک ظرفیت مطلوب برای اجرای برنامه‌های خلاقانه و تأثیرگذار است.
کد خبر: ۸۹۲۰۴۸۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سروان یدا… بلوچی در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس از افتخارات بزرگ این کشور می‌باشد و نباید این اصل به فراموشی سپرده شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان ادامه داد: مردم شریف ایران با هر مذهب، قشر و سلیقه‌ای در جنگ تحمیلی شرکت کردند و نگذاشتند که یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمنان بیفتد و این برای مردم ایران یک عزت و افتخاری بزرگ است.

وی افزود: امسال هفته دفاع مقدس هم‌زمان با آغاز ماه محرم است و این مهم یک ظرفیت مطلوب برای اجرای برنامه‌های خلاقانه و تأثیرگذار است.

بلوچی به تعدادی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره و بیان داشت:رژه نیرو‌های مسلح با حضور گردان‌های بیت المقدس و کوثر، دیدار باخانواده‌های معظم شهدا، عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا، نشست با رزمندگان دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدا اعم برنامه‌هایی است که برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مراسمات مختلف در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: درطول هفته دفاع مقدس ۷۰ عنوان برنامه و مراسم مختلف در شهرستان ریگان برگزار خواهد شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان در پایان به دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت و اضافه کرد: مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی در رشته‌های مختلف، زنگ انقلاب به مناسبت بازگشایی مدارس از دیگر برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس در این شهرستان است
ارسال نظرات