در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی رفسنجان؛

رکود بازارشاغلین کارخانه دراج را به 40 کارگر رساند

فرمانده بسیج کارگری کرمان گفت: کارخانه دراج که تولید کننده تراکتور و مینی لودر است روزگاری 240 کارگر داشته است و هم اکنون با 40 کارگر ادامه حیات می دهد.
کد خبر: ۸۹۲۰۴۳۸
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، مسئولین بسیج کارگری مهندسین صنعت و اصناف کرمان از کارخانجات شهرک صنعتی رفسنجان بازدید کردند .

حسین باقری فرماده بسیج کارگری کرمان در حاشیه این بازدید  ، گفت :  در راستای پیگیری حل مشکلات این بازید کارخانجات انجام شد ، از جمله این کارخانجات شیر سحر، دراج ، کلوچه تیتک می باشند  ، کارخانه شیر سحر رفسنجان 35 نفر نیرو دارد که ازجمله مشکلات آن می  توان به  وجود کارگاه های زیر زمینی در شهرستان رفسنجان است که اقدام به تولید مواد لبنی می نمایند  ، بدون آنکه تحت نظارت باشند و حقوق دولتی بپردازند.

رکود بازارشاغلین کارخانه دراج را به 40 کارگر رساند

وی افزود : مشکل دیگر اینکارخانه ثبات قیمت محصولات لبنی طی چندین سال علی رغم بالارفتن حقوق کارگران و هزینه های آب برق و گاز می باشد مجموعه این مشکلات این کارخانه را تبدیل به یک کارخانه غیر سود آور نموده است .

حسین باقری در پایان خاطر نشان کرد : کارخانه دراج که تولید کننده تراکتور و مینی لودر است روزگاری 240 کارگر داشته است و هم اکنون با 40 کارگر ادامه حیات می دهد که علت عمده آن رکود حاکم بر بازار و واردات محصولات بی کیفیت چینی در بازار است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار