اولین مجمع عمومی بسیج شهرستان تنکابن در سال 96 با حضور اقشار مختلف بسیج و جانشین فرمانده سپاه و فرمانده انتظامی شهرستان، در مجتمع فرهنگی رشد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۰۴۱۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اولین مجمع عمومی بسیج شهرستان تنکابن در سال 96 با حضور اقشار مختلف بسیج و جانشین فرمانده سپاه و فرمانده انتظامی شهرستان، در مجتمع فرهنگی رشد برگزار شد.

در این مجمع شهرستانی که بدون حضور فرماندار یا نماینده‌ای از سوی دولت برگزار شد، مسئولین دو کارگروه اقتصادی و فرهنگی پیرامون موضوعات مبتلابه آن در شهرستان تنکابن سخن گفتند.

در پایان سیاووش طالشی جانشین فرمانده ناحیه تنکابن با انتقاد از عدم حضور و همکاری برخی از مسئولین و ارگان‌ها، عدم روحیه انتقادپذیری را علت آن عنوان کرد و گفت: عده‌ای در آن‌سوی مرزها جان خود را برای حفاظت از نظام و انقلاب می‌دهند و عده‌ای نیز در شهرستان ما این‌گونه برخورد می‌کنند.

 لازم به ذکر است، مجمع عمومی بسیج متشکل از 15 قشر شامل: دانش‌آموزی، دانشجویی، اداری، ورزشکاران، هنرمندان، مداحان، محلات و... است که در هرکدام، صاحبان ‌فکر و ایده عضویت دارند و هشت کارگروه علمی، فرهنگی-سیاسی، اقتصادی، تربیتی، اخلاقی، زن و خانواده، سلامت و دفاعی که بسیج می‌تواند در آن تعیین نقش داشته باشد، تشکیل‌ داده‌اند. جلسات این مجمع هر 6 ماه یک‌بار انجام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها