کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: دشمن در وضعیت تعامل‌گرایی چهار برجام هسته‌ای، تروریسم، موشکی و حقوق بشر را برای استحاله نظام پیش‌بینی کرده است؛ که در این مرحله با رهنمود‌های رهبر انقلاب در برجام ۱ متوقف شد.
کد خبر: ۸۹۲۰۴۰۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سید جلال امینی شب گذشته در همایش سیاسی سپاه ناحیه مسلم مشهد که در نمازخانه شهدای بسیج و با حضور پایوران، نیرو‌های وظیفه و بسیجیان ناحیه برگزار شد، در ابتدای سخنان خود اشاره‌ای به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار مجمع تشخیص مصلحت نظام داشت که تاکید بر انقلابی بودن و انقلابی فکر کردن و انقلابی ماندن کردند.

وی باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، تحقق اهداف انقلاب را در چند مرحله عنوان کرد.

امینی افزود: مرحله اول انقلاب در سال ۱۳۵۷ به ثمر نشست؛ مرحله دوم ساختار نظام در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ با رای اکثریت عموم مردم تثبیت گردید سوم ایجاد دولت اسلامی و مرحله چهارم ایجاد جامعه یا کشور اسلامی و مرحله پنجم دنیای اسلامی یا تمدن اسلامی که به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه هنوز ما در وسط راه هستیم و تا تحقق آرمان‌های انقلاب هنوز فاصله داریم، گفت: برای تحقق دولت اسلامی چالش‌های هسته‌ای و مسئله برجام بر سر راه دولت اسلامی است و دشمنان در چهار سال اخیر طرح استحاله نظام را طی چهار وضعیت طراحی نموده اند.

این کارشناس سیاسی در تبیین این چهار وضعیت ابراز داشت: وضعیت اول تعامل‌گرایی است که طی آن چهار برجام هسته‌ای، تروریسم، موشکی وحقوق بشر پیش بینی شده است؛ که در این مرحله با رهنمود‌های رهبر انقلاب در برجام ۱ متوقف شد.

وی ادامه داد: وضعیت دوم وضعیت نرمال سازی است که در چنین وضعیتی در جریان انقلاب حساسیت‌های انقلاب کاهش پیدا می‌کند و باعث به وجود آمدن برجام ۵ و در نهایت به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی می‌شود.

امینی خاطر نشان کرد: وضعیت سوم تحت سلطه بودن است که در این وضعیت جریان انقلاب در حاشیه و جریان غرب‌گرا حاکم و تشریفاتی خواهد شد.

وی بیان داشت: در برجام ۶ حوزه نفوذ عربستان در منطقه پیش بینی شده است و در برجام ۷ روابط ایران و آمریکا عادی خواهد شد که این مرحله اغماری و تحت سلطه آمریکا بوده و با اجازه آمریکا باید ایفای نقش نماییم.

وی عنوان داشت: مجریان، این جریان را همکار غرب در داخل و نفوذ در ساختار نظام و جریان حلقه میانجی و مرتبط با شبکه نفوذ و مطبوعات زنجیره‌ای دانستند.

امینی راهکار‌های این جریان را تشریح نمود و گفت: در مقابل این جریان‌ها باید وقایع انقلاب مخصوصا نسل‌های سوم و چهارم که نسبت به حوادث اوایل انقلاب بعضی از ذهن‌ها مسموم شده اند روشنگری و دوم اینکه گفتمان سازی کلید واژه گان رهبر معظم انقلاب را تبیین نماییم؛ و مطالبات ایشان را اجتماعی نماییم.

وی در پایان اشاره داشت: علی رغم تلاش بدخواهان علیه سپاه و بسیج و حسودان در داخل کشور خداوند به دست پاسداران و بسیجیان بار‌ها وبار‌ها دشمنان و آمریکا را تحقیر نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها