عضو سابق کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: در موضوع کمک و حمایت از مردم میانمار باید به گونه ای برنامه ریزی شود که ایران در رأس این حمایت به عنوان اولین کشور وارد صحنه شود.
کد خبر: ۸۹۲۰۳۹۴
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ جوکار با اشاره به اینکه نگاه مسلمانان دنیا به جمهوری اسلامی متفاوت است و  اظهار کرد:  جمهوری اسلامی مقتدر که نفوذ و تاثیرات بسزایی در صحنه بین الملل و مسائل منطقه ای دارد امروز در حمایت از  مسلمانان و مردمی که مورد قساوت و جنایت قرار گرفته اند باید حضور موثری داشته باشد.
 
نماینده مجلس نهم با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف جمهوری اسلامی ایران حمایت از مستضعفین و مظلومین جهان است گفت: این اولین باری نیست که یک کشور اسلامی  از ایران درخواست کمک و حمایت دارد بلکه می توان گفت که مردم  مظلوم کشور های دیگر از جمله کشمیر، سوریه، یمن این خواسته و انتظار را از جمهوری اسلامی دارند و لذامردم ایران در طول این 38 سال هر کجا که صدای مظلومی به گوش رسیده است  به حمایت از مظلومین عالم به پا خواسته و آن ها را حمایت کرده اند.
 
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: در موضوع کمک و حمایت از مردم میانمار باید به گونه ای برنامه ریزی شود که ایران در رأس این حمایت به عنوان اولین کشور وارد صحنه شود.
 
وی با بیان اینکه متاسفانه  برخی از کشور ها غیر اسلامی از کشور ایران در حمایت از مردم مظلوم میانمار جلوتر حرکت کرده اند افزود:  هدف کمک به مسلمانان مظلوم میانمار از طرف کشورهای غیر اسلامی نشان از این است تا خود را به عنوان رهبر کشور های اسلامی معرفی کنند البته مسلمانان دنیا این موضوع را قبول ندارند.
 
وی در پایان خازرنشان کرد: مردم ایران که اعتقاد ذاتی دارد حمایت از مسلمانان وظیفه ماست باید به طور عملی و فیزیکی در صف اول حمایت از مسلمانان میانمار باشد و باید همه توانمندی خود را برای کمک و حمایت از مردم مظلوم میانمار بکارگیرد.
یزدرسا
ارسال نظرات