با عنوان سال های عاشقی به صورت زنده؛

ویژه برنامه هفته دفاع مقدس از سپاه استان سمنان پخش می شود

ویژه برنامه هفته دفاع مقدس از شبکه استانی سیمای سمنان از محل سپاه استان سمنان با عنوان"سال های عاشقی " پخش می شود.
کد خبر: ۸۹۲۰۲۷۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

مهدی لالاییان مدیر اطلاع رسانی سپاه استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت: با توجه به فضاسازی بسیار زیبا و مناسبی که در محل سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به عمل آمده است پس از بازدید و برگزاری جلسات هماهنگی با تنی چند از عوامل سیمای مرکز سمنان تصمیم بر این شد که از این فضا برای پخش ویژه برنامه هفته دفاع مقدس استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: این ویژه برنامه هشت قسمتی با عنوان "سال های عاشقی" به صورت زنده و مستقیم به تهیه کنندگی کوروش جلالی از پنج شنبه 30 شهریورماه مصادف با نخستین شب ماه محرم در ساعت 22 به مدت یک ساعت به روی آنتن می رود.

مدیر اطلاع رسانی سپاه استان سمنان عنوان کرد: میان برنامه ها و آیتم های متنوع و متعددی برای این ویژه برنامه درنظر گرفته شده است که از جمله آنها شعرخوانی  هشت تن از شاعران برجسته استان با محوریت های شهدای مدافع حرم، هشت سال دفاع مقدس و ماه محرم در مدح و ثنای امام حسین(ع) می باشد.

عکس هایی که در ذیل مشاهده می کنید مربوط به بازدید عوامل سیمای مرکز سمنان از فضاسازی انجام شده در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان و هچنین ضبط میان برنامه شعرخوانی هشت شاعر برجسته استان در ویژه برنامه هشت قسمتی سال های عاشقی است.

لطفا برای مشاهده عکس ها در سایز بزرگ بر روی آنها کلیک کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار