بوشهرـ دبیر ستاد برنامه های هفته دفاع مقدس در دلوار گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس در این بخش با همت تمامی حوزه های مقاومت بسیج و همکاری اقشار مختلف مردم در روستاهای پرجمعیت این منطقه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۲۰۲۵۰
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ ظهیر زارعی دبیر ستاد برنامه های هفته دفاع مقدس در بخش دلوار ضمن تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در این منطقه گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی است برای یادآوری لحظه لحظه هشت سال دفاع مقدس و بر همه ما واجب است که در حفظ و نشر ارزش های هشت سال دفاع مقدس کوشا باشیم.

دبیر ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس در بخش دلوار با بیان اینکه تمام داشته های امروز ما به  نتیجه دلاورمردی ها و جان فشانی ها شهدا و ایثارگران عزیز می باشد ابراز داشت: نشر ارزش های هشت سال دفاع مقدس باید در قالب فرهنگ و هنرصورت پذیرد تا نسل های بعدی با از خود گذشتگی و ایثار دلاورمردان سپاه و بسیج آشنا شوند.

وی افزود: برای داشتن استراتژی مناسب در مقابل دشمنان، باید معتقد باشیم که امروز جنگ در جریان است و در مرحله بعدی با اتحاد و هم دلی بتوانیم جنگ نرمی را که در حال نفوذ به درون خانه ماست را کنترل کنیم.

 

زارعی با اشاره به اجرای 40 برنامه ویژه این هفته در بخش دلوار اظهارداشت: برگزاری دعای ندبه از شبکه سراسری، برگزاری بازیهای بومی ومحلی به صدا درآوردن زنگ انقلاب در مدارس بخش، صبحگاه مشترک با حضور نیروهای مسلح ،دیدار با خانواده های شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، بازسازی عملیات ثامن الائمه در ساحل دلوار از مهمترین برنامه های این ستاد بیان کرد.

وی بیان داشت: برنامه های هفته دفاع مقدس دراین بخش با همت تمامی حوزه های مقاومت بسیج وهمکاری اقشار مختلف مردم در روستاهای پرجمعیت این  منطقه برگزار می شود.

دبیر ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس در بخش دلوار دفاع مقدس را به عنوان هشت سال ایثار و گذشت و صبر،پایداری و استقامت یاد کرد و گفت: همه ما مسئولیت داریم تا ایثارگری‌ها و رشادت‌ها و شجاعتهای رزمندگان و شهدای عزیزمان در این منطقه  که در طول هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان یادآوری کرده و حماسه‌ و افتخارات رزمندگان و شهدا را بیان کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از همه مردم عزیز و ولایت مدارو شهید پرور بخش دلوارجهت شرکت در تمامی برنامه های این ستاد دعوت به عمل می کنیم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات