فرمانده تیپ 214 تکاوران حضرت امیر (ع) منطقه دوم دریایی سپاه:
بوشهرـ فرمانده تیپ 214 تکاوران حضرت امیر (ع) منطقه دوم دریایی سپاه گفت: جنگ‌های نیابتی از دسیسه‌های امریکا در منطقه است اما دشمن بداند تا جوانانی مثل شهدای خلیج‌فارس و شهید حججی‌ها را داریم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
کد خبر: ۸۹۲۰۲۴۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ احمد دولابی در جلسه هماهنگی سالگرد شهادت شهدای خلیج‌فارس با حضور خانواده شهیدان مهدوی و توسلی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان دشتی اظهار داشت: شهدای قهرمان خلیج‌فارس کسانی بودند که با کمترین تجهیزات و امکانات، ابهت توخالی و سیاسی امریکا که دارای ناو هواپیمابر و رزم‌ناو بود درهم شکستند.

وی افزود: ایمان، توکل بر خدا، روحیه شهادت‌طلبی و روحیه ایثاری باعث شده است ما در برابر دشمن تا دندان‌مسلح با قدرت ایستادگی کنیم.

فرمانده تیپ 214 تکاوران حضرت امیر (ع) منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد:  شهدای خلیج‌فارس با افتخار به درجه رفیع شهادت نائل آمدند اما کوچک‌ترین اطلاعات را به دشمن ندادند و امروز دشمن از شهادت‌طلبی رزمندگان در وحشت است.

مسوول برگزاری یادواره شهدای خلیج‌فارس در شهرستان دشتی اضافه کرد: از بدو انقلاب تاکنون آمریکایی توطئه‌های مختلفی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده است که یکی پس از دیگری با شکست مواجه شده است.

وی افزود: امریکا هشت سال جنگی را علیه کشور نوپای جمهوری اسلامی تحمیل کرد اما کسانی مانند شهید صیاد شیرازی بودند که با تجهیزات کم در کنار سپاه و بسیج در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

دولابی تأکید کرد: جنگ‌های نیابتی از دسیسه‌های امریکا در منطقه است اما دشمن بداند تا جوانانی مثل شهدای خلیج‌فارس و شهید حججی‌ها را داریم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با بیان این‌که یادواره شهدای خلیج‌فارس باید در شان شهدا برگزار شود افزود: یادواره شهدای خلیج‌فارس هر سال باشکوه‌تر از سال قبل در روستای بحیری شهرستان دشتی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات