با کمک ۱۲میلیون تومانی یک خیر ماهنشانی یک یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ماهنشان خانه‌دار شد.
کد خبر: ۸۹۲۰۱۹۹
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان گفت : خیران با مشارکت در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد زمینه ارائه خدمات مؤثر و هدفمند به جامعه هدف این نهاد را فراهم می‌کنند.

سیروس محمدی اصل بابیان اینکه نیاز خانوار تحت حمایت کمیته امداد در بخش‌های مختلف به خیران باهدف مشارکت آن‌ها در برنامه‌های محرومیت‌زدایی این نهاد عرضه می‌شود، افزود: با مشارکت خیران هم‌افزایی لازم برای رفع  نیازهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در بخش‌های مختلف انجام‌شده و خدمات این نهاد اثربخش‌تر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای برجسته تعدادی از  تحت حمایت کمیته امداد داشتن سرپناه مقاوم و ایمن است ، ادامه داد: تلاش می‌کنیم با  مشارکت خیران خانه های مقاوم و ایمن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، ساخته و یا خریداری  کنیم.

سیروس محمدی اصل از مشارکت یک خیر ماهنشانی برای ساخت مسکن برای یکی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ماهنشان خبر داد و گفت : با کمک ۱۲ میلیون تومانی یک خیر ماهنشانی  و هم‌افزایی آن با منابع داخلی کمیته امداد یک فرزند یتیم تحت حمایت این نهاد در شهرستان ماهنشان خانه‌دار شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان در ادامه با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در این شهرستان به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد ، افزود : برنامه‌ریزی‌شده است منابع موردنیاز برای ادامه تحصیل۲۳۹ دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ماهنشان با مشارکت خیران در جشن عاطفه‌ها تأمین شود.

محمدی اصل از مشارکت یک خیر ماهنشانی برای تهیه لوازم‌التحریر موردنیاز دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ماهنشان خبر داد و گفت : با کمک هفت میلیون تومانی یک خیر ماهنشانی ۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر برای دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در شهرستان ماهنشان تهیه و در آستانه بازگشایی مدارس بین آن‌ها توزیع شد.

ارسال نظرات