کمیته امداد طرح پزشک خانواده را به‌منظور کاهش مراجعات بیماران و رفع مشکلات درمانی آنها اجرا می‌کند.
کد خبر: ۸۹۲۰۱۴۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه این نهاد به‌عنوان یکی از نهادهای بیمه‌گر در کشور خدمات بیمه‌ای متناسب با نیاز جامعه هدف خود را در بخش‌های مختلف ارائه می‌کند، گفت: در قالب خدمات بیمه‌ای این نهاد هزینه‌های درمانی خانوارهای تحت حمایت پرداخت می‌شود.

هدایت صفری به انعقاد قرارداد همکاری با ۹۴ مرکز درمانی از جمله پزشکان عمومی و متخصص ، کلینیک‌ها و درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سطح استان اشاره کرد و افزود: خدمات درمانی کمیته امداد مبتنی بر پزشک خانواده و از طریق سیستم ارجاع به خانوارهای تحت حمایت این نهاد ارائه می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: هدف کمیته امداد استان زنجان از انعقاد قرارداد همکاری با مراکز درمانی مختلف اجرای مناسب طرح پزشک خانواده و پوشش کامل خدمات درمانی موردنیاز جامعه هدف این نهاد در این استان است.کمیته امداد طرح پزشک خانواده را به‌منظور کاهش مراجعات بیماران و رفع مشکلات درمانی آنها اجرا می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه از بهره‌مندی بیش از هشت هزار مددجوی زنجانی از خدمات بیمه‌ای این نهاد در استان خبر داد و گفت : به‌منظور کمک به تأمین هزینه درمانی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در بهار ۹۶ بیش از ۴۲۰ میلیون تومان پرداخت‌شده است .

وی با اشاره به اینکه ۷۶۸ بیمار خاص صعب‌العلاج و سرطانی از خدمات کمیته امداد استان زنجان بهره‌مند هستند ، افزود: از ابتدای امسال ۳۳ میلیون تومان برای تأمین  تغذیه این گروه از جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان هزینه شده است .

صفری در ادامه از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ویژه به سالمندان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان خبر داد و گفت :۵۵ میلیون تومان نیز در قالب هزینه نگهداری سالمندان و تأمین تجهیزات درمانی موردنیاز ۲۶۵ سالمند بیمار تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در پنج‌ماهه ابتدایی امسال پرداخت‌شده است .

وی به اجرای طرح شفا برای مشارکت خیران در تأمین هزینه درمانی بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نیز اشاره کرد و ادامه داد : به‌منظور کمک به هزینه‌های درمانی بیماران تحت حمایت کمیته امداد خیران زنجانی می‌توانند از طریق مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا شماره‌گیری#۰۲۴*۸۸۷۷* در طرح شفا مشارکت کنند.

 

ارسال نظرات