انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن يکي از مهمترين وظايف يک مسئول است.
کد خبر: ۸۹۲۰۱۳۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابطد عمومی ناحیه گلوگاه، حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی امام جمعه گلوگاه در مورد تکریم بازنشستگان گفت: این هفته‌ی تکریم بازنشستگان می‌باشد. بازنشستگان به عنوان مظهر صبر و استقامت و گنجینه پربار تجربه و دانش هستند.

وی افزود: بازنشستگان در کمال صداقت و درستکاری، بیش از سی سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت به کشور عزیزمان گذرانده و در راستای انقلابی بودن جامعه، خالصانه تلاش کرده اند.

امام جمعه گلوگاه در مورد مجلس خبرگان رهبری که باید انقلابی عمل کند، تأکید کرد: مجلس خبرگان به‌عنوان یکی از مهمترین ارکان نظام اسلامی وظیفه‌ی: «انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن»را دارد که این سخن را رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید داشتند .

وی از انقلابی بودن مسئولان گفت : انقلابی بودن یعنی سر از پا نشناختن، فاسد نبودن و اگر مسئولان ما انقلابی باشند در کارها موفق خواهند بود و انقلابی بودن انسان را از سکوت بیرون می‌کشاند. اگر مسئولی دنبال فسادهای اقتصادی باشد مملکت از بین خواهد رفت و لذا دولت باید انقلابی باشد .

میر احمدی گفت : انقلابی بودن نسخه نجات بخش کشور است و همانند هشت سال دفاع مقدس با انقلابی عمل کردن و پیروز خواهیم بود.

وی گفت : قطعا با انقلابی بودن مشکلات اقتصادی را حل خواهیم کرد، امروزه مسائل علمی نیاز به انقلابیگری دارد، انرژی هسته‌ای محصول انقلابیگری دانشمندان می‌باشد، دانشمندان ما انقلابی فکر کردند و کسانی که در آموزش و پرورش کار می‌کنند و در این ایام در آستانه‌ی بازگشایی مدارس نیز هستیم، باید انقلابی عمل کنند و دانش آموزان را برای انقلاب تربیت کنند.

حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی امام جمعه گلوگاه در مورد نترس بودن مسئولان و تلاش انقلابی برای شهرستان گلوگاه گفت : ما در شهرستان گلوگاه باید انقلابی فکر کنیم و انقلابی حرف بزنیم و به فکر مشکلات مردم باشیم. نباید عرصه را خالی بگذاریم و باید عرصه انقلابیگری را پر کنیم و ادامه دهیم، انقلابی تصمیم گرفتن یعنی این که : تمام فکر و تلاش مسئولان شهرستان به سرمایه‌های قابل تولید در گلوگاه فراهم شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها