خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه منش پهلوانی مهم‌ترين شاخصه شهدای ورزشکار بود، گفت: شهدای ورزشکار ما در دوران دفاع مقدس با اقتدا به مردانگی اميرالمومنين علی(ع) و تأسی از اهل‌بيت(ع) جوانمردانه جنگيدند و خون خود را نثار اسلام کردند.
کد خبر: ۸۹۲۰۱۳۶
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

منش پهلوانی مهم‌ترين شاخصه شهدای ورزشکاربه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام سيدحسين مومنی امروز در یادواره شهید پهلوان «سیدمیلاد مصطفوی» و شهدای پهلوان زورخانه‌ای اظهار داشت: شهيدان در اوج مظلوميت در برابر دشمنان ايستادند و به معنی واقعی کلمه شجاعت، غيرت، مردانگی و از خود گذشتگی را به نمايش گذاشتند.

وی گفت: امروز هر چه داريم از شهدا داريم و بايد همه نسبت به مقام شامخ اين عزيزان در حد توان خود ادای دين کنند چون همه بدهکار شهدا هستيم.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه منش پهلوانی مهم‌ترين شاخصه شهدای ورزشکار بود، افزود: شهدای ورزشکار ما در دوران دفاع مقدس با اقتدا به مردانگی اميرالمومنين علی(ع) و تأسی از اهل‌بيت(ع) جوانمردانه جنگيدند و خون خود را نثار اسلام کردند.

وی پهلوانی را بر قهرمانی در منش و سيره شهدای ورزشکار برتر دانست و افزود: وقتی سخن از دليرمردان شهيد به ميان می‌آيد از آنان به عنوان پهلوانان ياد می‌شود نه قهرمانان از اين رو شهدای ما پهلوانانه جنگيدند و قهرمانانه شهيد شدند.

مومنی ترويج منش پهلوانی را به عنوان يادگار شهدا در جامعه خواستار شد و افزود: الگوی زندگی ما بازماندگان از قافله شهدا تأسی به سيره شهداست چراکه آنان عزتمندانه راهی را که خدای تعالی آن را جهاد در راه خدا می‌داند انتخاب کردند.

وی تصريح کرد: آنچه موجب اقتدار ميهن اسلامی شده است فداکاری و رشادت‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس بود و اين رشادت‌ها در طول تاريخ ماندگار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات