فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه از اجرای بیش از 50 برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۰۱۳۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه گلوگاه،‌ سرهنگ پاسدار حسن حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت یاد امام (ره)، شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و شهدای قهرمان مدافعین حرم مطرح کرد: دوران دفاع مقدس نمونه‌ای از فرهنگ ایستادگی است چرا که مردم و رزمندگان اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران به دست نا اهلان بیفتد.

وی افزود:‌ دفاع مقدس اوج افتخارات و فتوحات نظام مقدس جمهوری اسلامی است،‌ در دفاع مقدس دستاوردهای مهمی همچون تقویت اعتماد به نفس و خودباوری نصیب کشور ما شد و امروز امنیت و آرامش را به برکت آن ایام بدست آمده و قدرت دفاعی ما حاصل دفاع مقدس بوده است.

فرمانده سپاه گلوگاه بیان کرد: وظیفه امروز ما در هر لباس و جایگاهی حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، پاسداری از خون شهیدان و نشر فرهنگ ارزشی و انتقال آن به نسل‌های بعدی انقلاب اسلامی است 

وی گفت: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و قدرت قرار دارد و یکی از کشورهای مهم منطقه و جهان محصوب می‌شود و برعکس دشمنان ما که در سراشیبی سقوط قرار دارند،‌ ما همچنان استوار و با قدرت به جلو پیش می‌رویم.

حسنی از اجرای بیش از ۵۰ برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی و خدمات رسانی در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: گرامیداشت شهدا، همایش مدافعان ولایت،‌ غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، همایش سنگرسازان بی سنگر، نشست‌های بصیرتی، رژه حماسی و پیاده روی همگانی در هفته دفاع مقدس امسال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اردوی جهادی در مناطق محروم، همایش شیرخوارگان حسینی، شب شعر و خاطره، برگزاری مراسم آبروی کوچه و محله، همایش امربه معروف و نهی از منکر و محلی و ویزیت رایگان جامعه بسیج پزشکان شهرستان نیز از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه گلوگاه در پایان نیز از زنگ ایثار و مقاومت در مدارس شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد

ارسال نظرات
پر بیننده ها