با توجه به پیک مسافرتها تا پایان تعطیلات تابستان این شرکت آمادگی دارد تا سوخت مورد نیاز مسافرین و هموطنان را تامین نموده و مشکل و مورد خاصی نیز در این زمینه متصور نمی باشد.
کد خبر: ۸۹۲۰۱۱۴
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، گفت: مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان میزان مصرف بنزین در تعطیلات عیدغدیر سالجاری از مورخ 15 تا 19 شهریور96 نسبت به مدت مشابه سال قبل از یک افزایش 11 درصدی برخوردار بوده است .

محمود آقامحمدیان افزود: میزان مصرف بنزین معمولی و سوپر در تعطیلات عید غدیر سالجاری در حدود 6 میلیون و 125 هزار لیتر بوده که نسبت به تعطیلات عیدغدیر پارسال ( از تاریخ 26 تا30 شهریور95 ) با مصرفی در حدود 5 میلیون و 500 هزار لیتر نشان از یک افزایش 11 درصدی در مصرف دارد .

وی مصرف نفتگاز را در دوره مذکور افزایشی برشمرد و اظهار داشت: میزان مصرف نفتگاز در تعطیلات عید غدیر سالجاری 6 میلیون و 165 هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل 5 میلیون و 525 هزار لیتر بوده که این قیاس مصرف نیزحاکی از یک رشد 11 درصدی می باشد .

مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان تصریح کرد: بیشترین میزان مصرف در سالجاری در ناحیه مرکزی بوده با مصرفی در حدود 3 میلیون و 859 هزار لیتر بنزین معمولی و سوپر و 3 میلیون و 700 هزار لیتر نفتگاز و نیز کمترین میزان مصرف نیز در ناحیه قیدار در حدود 340 هزار لیتر مصرف بنزین معمولی و سوپر و 411 هزار لیتر نفتگاز

محمود آقا محمدیان خاطر نشان ساخت: با توجه به پیک مسافرتها تا پایان تعطیلات تابستان این شرکت آمادگی دارد تا سوخت مورد نیاز مسافرین و هموطنان را تامین نموده و مشکل و مورد خاصی نیز در این زمینه متصور نمی باشد .

ارسال نظرات