یک کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: ارتباط مستحکمی میان برخی سیاستمداران نفوذی در نظام با رسانه‌های بیگانه وجود دارد.
کد خبر: ۸۹۲۰۰۹۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از فارس، سیدحسین علوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان تهران درباره ریشه‌های تهاجم رسانه‌ای اخیر جریان ضدانقلاب به وى اظهار داشت: مسأله نخست و حائز اهمیت این است که نباید به این نکته مهم بی‌توجه بود که هر چند عملیات رسانه‌ای کانال‌های بیگانه بعضاً از خارج کشور انجام می‌شود و پول اداره آنها را سرویس‌های جاسوسی خارجی پمپاژ می‌کنند، اما مطابق با اطلاعات دقیق ما، طراحان و حامیان استراتژیک پروژه‌های عملیاتی این کانال‌ها که متأسفانه هیچ نظارتی بر مفاسد آن‌ها وجود ندارد، در داخل کشور و بلکه از میان نفوذی‌های داخل نظام هستند.

وی تصریح کرد: یادمان نرفته ادمین‌های همین کانال‌های خبیث با یک مقام عالی امنیتی عکس یادگاری گرفته بودند.

فرمان آمدنيوز در دست يك جناح امنيتىِ خطرناك در داخل كشور است

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی تصریح کرد: طی ماه‌های اخیر سلسله سخنرانی‌هایی را با هدف افشای پروژه نفوذ در دستگاه‌های کلیدی نظام اسلامی در شهرهای مختلف کشور انجام داده و بلافاصله با واکنش غضبناک همین کانال‌های فاسد از افشای پروژه نفوذ مواجه شدیم.

علوی بیان کرد: ماجرای فحاشى ناشیانه این کانالها به بنده از وقتی توسط این کانال‌ها به‌صورت روزانه و پیگیرانه در دستور کار قرار گرفت که استراتژیست‌های نفوذی این کانال‌ها با انتشار اسنادی در سلسله سخنرانی‌های بنده مواجه شدند که در آن‌ها ثابت‌ شده بود که برخی مقامات کلیدی، ظاهرالصلاح و تصمیم‌ساز کشور پرونده مغشوشی داشته و خصوصاً در ماجرای کودتای آمریکایی اسراییلی ۸۸ در هم‌صدایی آشکار با فتنه‌گران، عامدانه یا جاهلانه ادعاهای این جریان فاسد را تکرار کرده‌اند.

وی افزود: خوب به خاطر دارم که حدود دو ماه پیش همین کانال‌ها با دفاع رسمی از یک مقام عالی‌رتبه نظام که ادعاهای دروغین کودتاگران ۸۸ علیه دستگاه‌های قانونی کشور را تکرار کرده بود، شروع به توهین و لجن‌پراکنی علیه بنده و شورای نگهبان و حمایت علنى از آن مقام عالى رتبه ى بى بصیرت کردند! موج اول این تهاجم به فضل الهی نه‌تنها موجب کوتاه آمدن ما از موضعمان نشد، بلکه مطمئن شدیم دقیقاً به قلب هدف زده‌ایم.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: جیغ بنفش بلندگوهای وابسته به دشمنان اسلام و انقلاب، ما را به این یقین رساند که ارتباط حامیانه مشکوکی (دانسته یا ندانسته) میان عناصر بی‌بصیرت داخلی و رسانه‌های استکباری وجود دارد.

علوی گفت: طی دو ماه اخیر، انواع و اقسام تهدیدها و فشارها از جانب همین جریان بی‌هویت و معوج به بنده وارد شد تا از پیگیری مطالبه افشای جریان نفوذ منصرف شوم؛ از تهدیدهای ایمیلی و تلگرامی تا مزاحمت‌های خیابانی و نهایتاً پیغام‌های شبه‌رسمی، همه و همه با هدف افزایش فشار ادامه داشت.

وی با اشاره به پروژه نهایی این جریان فاسد که قطعاً آبشخور داخلی دارد، افزود: نهایتاً از ظهر جمعه ۲۰ مرداد شاهد بودیم که همان کانال‌هایی که به انقلاب و نظام و رهبری فحاشی می‌کنند و جانب برخی مقامات بی‌بصیرت همین نظام را می‌گیرند و بدون کوچک‌ترین تردیدی وابسته به سیا و موساد هستند، در ادعایی مضحک، علوی را جاسوس خواندند!!!

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: این فقط یک عقده‌گشایی از منظر رسانه‌های استکباری نیست؛ اگر از آبشخور داخلی این رسانه‌ها غافل شویم، قطعاً در تحلیل ماجرا دچار انحراف خواهیم شد.

علوی بیان کرد: ارتباط کاملاً مستحکمی میان برخی مسؤولان و سیاستمداران نفوذی داخل نظام با این رسانه‌ها وجود دارد که اتفاقاً همین ارتباط وثیق بوده که نظام را در برخورد قاطع با این رسانه‌ها فلج کرده و کار به‌ جایی رسیده که با حمایت معنی‌دار دولت از تلگرام، امروز این رسانه مجازی فاسد، به جولانگاه امن دشمنان اسلام و انقلاب مبدل شده است.

وی تصریح کرد: یکی از مباحثی که مطرح است، ناکارآمدی سیستم نظارتی کشور در مدیریت این آشفته‌بازار خبری است و یک جریان سیاسی داخلی که تمامی شاخص‌های خط نفوذ را با خود یدک می‌کشد، تلگرام و اینستاگرام را به‌مثابه ابزاری مؤثر برای اجرای پروژه کودتاهای مخملی می‌بیند.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی افزود: برخی رجال سیاسى صاحب نفوذ به هیچ قیمتی اجازه برخورد قاطع با این لجن زار مجازى را نمی‌دهند؛ در این میان، دستگاه قضایی در برخورد قاطع با این پروژه خطرناک مسؤولیت سنگینی بر عهده دارد که اگر ذره‌ای از آن غافل شود، معلوم نیست خسارات ویرانگرش چه تبعات هولناکی خواهد داشت.

ارسال نظرات