خبرهای داغ:
سفیر ایران در لیبی:

تنها تفکر بسیجی و عاشورایی می‌تواند در برابر داعش مقابله کند

سفیر ایران در لیبی گفت: آمریکا در تمام صحنه‌های مقابله با ایران شکست‌خورده است و جای تأسف دارد که برخی تمام مسائل را با ابزارآلات سیاسی می‌سنجند و در علل این پیروزی‌ها تردید ایجاد می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۲۰۰۳۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵

سفیر ایران در لیبی:تنها تفکر بسیجی و عاشورایی می‌تواند در برابر داعش مقابله کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسن اکبری یکشنبه شب در مراسم چهلم شهید مدافع حرم محسن حججی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در قم، گفت: مدافعان حرم و جبهه مقاومت به برکت فرهنگ عاشورا پیروز نهایی مبادلات منطقه خواهند بود.


وی افزود: نتیجه جنگ جهانی اول تشکیل رژیم صهیونیستی و حاصل جنگ جهانی دوم نیز دوقطبی شدن جهان در قالب بلوک شرق و غرب بود؛بعد از فروپاشی شوروی سابق جنگ رسمی آمریکا با جبهه مقاومت شروع شد که مصداق مهم آن سازش با اسرائیل توسط کشورهای اسلامی و ایجاد دو کشور در داخل فلسطین اشغالی بود که بوش پدر آن دنبال می‌کرد.


سفیر ایران در لیبی هدف بوش پسر را از جنگ‌های افغانستان و عراق و تشکیل گروه‌های تروریستی ایجاد یک تهدید نزدیک علیه انقلاب و تضعیف جبهه مقاومت ذکر کرد و گفت: علت خروج آمریکا در سال ۲۰۱۱ از عراق فشارهای سیاسی بین‌المللی بود که با خروج از عراق گروهک تروریستی داعش را در عراق تشکیل دادند که هدف عمده آن‌ها از ایجاد داعش نیز تهدیدی علیه انقلاب اسلامی ایران بود.


وی پیروزی انقلاب اسلامی در برابر تمام این تحولات را پیوند خوردن این انقلاب با عاشورا دانست و افزود: دلیل موفقیت جبهه مقاومت آن است که امروز کشوری مانند روسیه نیز ادامه حیات سیاسی و بازگشت به قدرت را در سایه مبارزه در جبهه مقاومت می‌بیند که نشان از جایگاه والای جبهه مقاومت در مبادلات بین‌المللی است.


اکبری با تأکید بر سختی‌های مبارزه با گروهک تروریستی داعش تصریح کرد: تنها تفکری که می‌تواند در برابر داعش مقابله کند تفکر بسیجی و عاشورایی است وگرنه ارتش‌های قدرتمند و کلاسیک جهانی در مقابل این گروهک مخوف و ترسناک زانو زده‌اند.


وی ادامه داد: اگر این تفکر بسیجی و عاشورایی رزمندگان در ایران، سوریه و یمن نبود امروز داعش تقریباً تمام ممالک اسلامی را فتح کرده بود.


اکبری با ذکر این مطلب که جز رهبری و تدبیر مقام معظم رهبری هیچ فردی به پیروزی جبهه مقاومت در لبنان، عراق، سوریه و یمن اعتقاد کامل  نداشت تصریح کرد: رهبرمعظم انقلاب با اطمینان از شکست عناصر بیگانه در این کشورها  سخن می‌گویند که علت آن الگو گیری و اعتقاد به مکتب عاشوراست.


اکبری عنوان کرد: آمریکا در تمام صحنه‌های مقابله با ایران شکست‌خورده است  و جای تأسف دارد که برخی سیاسیون که به مبانی دینی آشنایی درستی ندارد و تمام مسائل را با ابزارآلات سیاسی می‌سنجند و در علل این پیروزی‌ها  تردید ایجاد می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار